2016. február 5., péntek

69. Harry's birthday

Fel akarok kelni és látni az arcod
És emlékezni, hogy milyen jó volt itt múlt éjjel
  

- Ácsi! - Niall ráemeli pisztolyát, ugyanis a srác lelépne. - Lehet, hogy te teljesen elégedett vagy magaddal, hogy bevallottad megkúrtad Anastasiát, de nekünk ez édes kevés. Szóval választhatsz. Két hét múlva eljössz egy esküvőre, ahol ott lesz Anastasia, az apja és faszom tudja még ki. De te hozzánk jössz! Ha a szertartás elkezdődött, elkezd a pap prédikálni, hogy "Szegénységben, gazdagságban...", te berontasz, barátom, és lebuktatod Anastasiát, hogy Louisnak ne kelljen hozzámennie.
- Vagy felvesszük videóra, bemutatjuk az esküvőn, aztán a csinos pofikád fogja megjárni, ugyanis nem leszünk ott, hogy megvédjünk! - fejezi be Harry. Ezért is szeretem a fiúkat, úgy kitalálják egymás gondolatát, hogy már a másik fejezi be, aztán, meg na. Észlelhető, hogy ennek a baromnak az arca többet ér számára, mint az élete. 
- Jó! Hányadikán, hányra? - sóhajt fel, mire a két fiú összevigyorodik és odamennek hozzá. A telefonom csörren meg, én pedig felvéve, fordulok meg.
- Szóval hol tartotok? - felvont szemöldökkel nézem a tükörképem, majd fejcsóválva felnevetek.
- Ha nem zargatnál, akkor tökéletesen. A film közepén tartunk, gondolom. - harapom el a mondatom végét. 
- Gondolod? Mit csináltok ti? - hangja furán cseng, mire elmosolyodom.
- Képzeld el! Megy a szertartás, ott állsz te, veled szembe az a ribanc, majd a pap prédikálni kezd. Liam ott áll melletted, mint a tanúd, mellette a szöszi, aki furán vicsorog, majd beront valaki, aki tönkre bassza az egészet. - felnevet, mire mosolyom vigyorrá válik.
- Rebecca, oda bizonyíték is kell. Te csak annyit tudnál bebizonyítani, hogy lefeküdtünk és, hogy szeretjük egymást. - szemeim megdöbbenek, és most rajtam van a sor, hogy felnevessek.
- Nem, Louis, nem magamról beszéltem. Lehet, hogy ott sem leszek azon a napon. De nem számít. Megyek, mert még aludnunk is kell. - ezzel pedig kinyomom.
- Na, menjünk inni! - karol át a szöszi.
- Én nem szeretnék másnaposan is bulizni! - nyafogom.
- Oh, de hogy is nem! - Niall csatlakozik, majd beszállunk a kocsiba. 
- Akkor csak mi hárman! Most leginkább kerülném a tömeget! - ülök be hátra.
- Oszt miért? Mert van Louis? - kérdezi Harry incselkedve.
- Hogyne. - forgatom meg a szemem. - Nem, egyszerűen csak nincs kedvem az izzadó részegekhez, capishe? - hajolok előre.
- Hát, de most, így, hogy fogunk csajozni? - Szöszire pillantunk mindketten, majd felnevetünk.
- Szöszi, csajozni? Az milyen szemét húzás lenne, hogy felébred, senki nincs a szobában, és még ki sincs fizetve a szoba! - nevet fel Harry, de ezzel egy kurva nagy ötletet adott nekünk, így mi összevigyorogva a Niallerrel, vettem ki a kezében lévő gumicukor csomagot. 
- Menj egy nagyon feldobott bárba, ahol sok a részeg csaj és srác! - adom ki az utasítást.
- Louis!? És hogy nincs kedved az izzadó részegekhez? - Harryt meg fogom verni. Meg le fogom vágni a haját, vagy csak kivasalom. Miért kell folyton beszólnia?
- Harry, elcsábítunk egy - egy részeg embert, felvisszük, és annyira ki lesznek ütve, hogy ha bedobjuk őket a szobába egymást megkúrva dőlnek ki. Mi elalszunk a nappaliban, majd reggel kurva korán és kurva gyorsan eltűnnünk a hátsó ajtón. Terv értve? - vigyorodom el.
- Persze, persze! De én is nagyon szívesen benne lennék egy hármasba! - morogja, mire felnevetek.
- Pár perc és hétfő, szülinapod. Ígérem, estére összeszedek neked két csajt! - nevetek fel.
- Szülinapi ajándék? - kérdezi felcsillanó szemekkel.
- Majd meglátod! - röhög fel Niall, majd lefékezve kiszállunk. Bemutatkozunk a biztonsági őrnek, aki azonnal kedvesebb modora vált, majd beenged minket, ami miatt többen hőbörögnek a sorba. Belépünk a szórakozó helyre, ami tele van hormon túl fűtött tinikkel, vagy már agyon csapott velünk egykorúakkal. A csaposon akad meg a szemem, akinek így is nagy a rajongói tábora.
- Tiétek a csajok, enyém a srác! Olyat válasszatok, aki hasonlít rám. A srác nem tűnik agyatlanak. - vigyorodom el,
- Hát, szerintem, ha megtudja, hogy hármasban lesz része, le fogja szarni! - morogja Harry.
- Kérlek, bírd ki holnapig! - szempillámat megrebegtetem, mire szem forgatva ragadja meg a szöszi csuklóját, és húzza be a tömegbe. Én elindulok a pult felé, végig a srácot nézem, aki végül megtalál engem. Elmosolyodik, sőt rám is kacsint, s amint helyet foglalok, már rak elém egy gyönyörűen elkészített koktélt.
- Én fizetem a hölgynek! - kacsint rám ismét, majd tovább szolgálja ki a vendégeket.
- Köszönöm, de miért is? Hisz millió gyönyörű lány van itt, akik mind magáért vannak itt. - mondom és beleszívok a szívószálba.
- Én csak az igaziakat szúrom ki, ezek többsége tele van szilikonnal, hatvan kiló smink lapul a fejünkön, és ki tudja még hol csináltatták meg magukat. De maga, eredeti! - mondja letörölve előttem a pultot, majd rám mosolyog.
- Ez ennyire látszik, szépfiú? - nevetek fel.
- Csak az én szemem túl jó ehhez! - áll meg és végig engem néz.
- Mikor végzel? - kérdezem a szívószállal játszva.
- Egy éjszakás kaland, tényleg? - húzza össze szemöldökét.
- Nem. Lehet több is felőlem, de te barátom, dudorodsz, és azt is látom, hogy rég voltál már kielégülve rendesen. Szóval? - szippantom ki koktélomat a pohárból.
- A munkaidőm vége tért. - vigyorodik el, miközben lerakja a rongyot.
- Remek. A közelben van egy hotel, ott lakom jelenleg én! - mondom mosolyogva.
- Hadd öltözzek át! Várj meg kint. - kacsint rám, majd bemegy az egyik ajtón. Kisétálok, majd kint előveszem a telefonomat és smst küldök a két fiúnak. Pár perc múlva ők is feltűnnek a lányokkal, de csak rám kacsintanak, már ülnek is be a kocsiba. Ekkor jelenik meg az én kiszemeltem is, és megragadva a kezét, húzom magam után. Beérünk, biccentek a pultban álló fiúnak, aki undorodott képpel néz vissza. Elvigyorodom, majd a liftben benyomva az emelet számunkat a srác felé fordulok.
- Mióta nem voltál kielégülve, édes? - egyik tincsemet ujjaim közé veszem és játszani kezdek vele. Alsó ajkamba harapok, és így nézek szemeibe.
- Fél éve! - nyög fel sóhajtva.
- S mit szeretnél, hogy mit csináljak, majd ajkaimmal? - kérdezem közelebb lépve. Odaérhetnénk már. Nem válaszol, meg akar csókolni, de nem engedem. - Majd a szobában. - ekkor pedig kinyílik a lift ajtó. Megragadva a kezét, belépünk, majd kinyitom a szobát.
- Gyere! - sötétségen át vezetem, majd bejutok a szobába. Hangokat hallok, suttogásokat, majd mikor kiérzékelem az ágyat, ledöntöm oda. Rajtam kívül ketten állnak még. Harry és Niall. Felkuncogok, majd lehajolok és kiosonok. Töltök magamnak innivalót, majd várom, hogy jöjjenek a fiúk, ami meg is történik. Vigyorogva összepacsiznak a gyér lámpafénybe, én pedig mosolyogva emelem rájuk a poharamat.
- Fél éve nem volt kielégülve szegény srác. - sóhajtok fel.
- A csajok pedig nagyon sikítósak. - dörzsöli össze Harry a kezeit.
- Remek. Akkor mikor keljünk? - kérdezem mosolyogva.
- Engem keltsetek 3 - kor. - int Niall, majd ledől a kanapéra.
- Engem is, szivi! - Harry is ledől, én pedig leoltom a lámpát. Az üdítőmet kortyolva megyek ki a szobából és a hajcsatommal nyitom ki egy másik szoba ajtaját. Senki nem tartózkodik itt, az egész hotel nyugovóra tért. Felkapcsolom a lámpát, majd megkeresem a zuhanyzót. Köntössel, tusfürdővel és mi egyébbel van felszerelve. Leteszem a poharam, majd kibújok a ruhából és beállok a zuhany alá. Lefürdöm, majd felveszem a köntöst.  A telefonom kezd eszeveszett rezgésbe, majd felvéve Lou álmos feje mosolyog rám.
- Neked aludnod kéne, BooBear! - hordom le, miközben leülök a fotelbe.
- De hogy kéne. Hol vagy most? - nevet fel.
- A szomszéd szobába átjöttem lezuhanyozni, négy óra múlva pedig útnak indulunk.
- Hogy - hogy?
- Hát, mivel távozás előtt fizetünk, de mi nem fizetünk. Meg egy srác most nyomja két csaj társaságában a szobánkba, szóval ők fognak helyettünk fizetni. - hadarom le.
- Szóval jól telik az éjszakád. - mosolyodik el bágyadtan.
- Nagyon! - fogatok szemet, majd csak meredek a kamerába.
- Harry nem volt ideges, hogy neki nincs hármasa? - kérdezi nevetve.
- De, szóval holnapra, ígértem neki két csajt! - szélesedik mosolyom.
- Bízd ide. Milyen volt a film? Mit mondott az apa? - olyan fájóan és nehezen ejti ki a szavakat, szívem fakad meg érte.
- Hát a filmből semmit nem láttunk, az a fasz, meg nem nagyon érdemli meg a gyereket. - ekkor pedig bevillan valami. - Louis most le kell tennem. Harrynek oda kell adnom valamit! - kinyomom meg sem várva a válaszát. Átmegyek a másik szobába, felöltözöm, a csajok és a srác nagyon hangosak, az óra pedig éjfélt üt. Rajtam egy fekete harisnya, egy fekete rövidnadrág, tornacipő és fekete sportmelltartó van. Felkapom a bőrdzsekim, majd kimegyek a szobából. Letrappolok a hátsó lépcsőn, meggyújtva egy szál cigit. A telefonomat a kezembe veszem, majd kikeresve a lementett adatokat arról a seggfejről, megkeresem a számát és felhívom.
- Igen, itt Nash Grier! - köszön tekintélyt parancsolóan.
- Halika! Figyelj, van valami after parti, a film után, ahol Cameron is ott van? - kérdezem mélyet szippantva a cigiből.
- Mit akartok tőle? Ő semmit nem tud a maffiáról! - védi be azonnal.
- Idióta. Nekem csak a kalapja kell. - dobom el a cigit, miközben tovább gyalogolok. Hideg van, de bírom.
- Találkozunk 5 perc múlva ott, ahol levetítették a filmet, nálam lesz a kalap is! - morogja.
- Ha valamivel készülsz, csak szólok, túlismert vagyok ahhoz, hogy csak úgy hagyjanak elveszni. - lecsapom. Hamar ott termek, rágyújtok egy másikra, majd megjelenik Nash ugyanabba az öltönyben. Feltűnően végig mér, majd vigyorogva nyújtja felém a kalapot.
- Tudod, sokkal dögösebb vagy, mint abban a ruhában! - kacsint rám. Elvenném a kalapot, de visszahúzza. - Mit adsz cserébe?
- Levágom a töködet, felvágom a heréidet, és megettem veled! - morgom szemeibe nézve. Elvigyorodik, majd megcsóválja a fejét.
- Csókot kérek! - elvigyorodom, közelebb hajolok, majd kikapom kezéből a kalapot. Csuklómat megragadja, majd visszaránt, de én a hasába rúgok. Elenged, én pedig futni kezdek egészen egy kisboltig. Éjjel nappali. Szétnézek, majd azonnal beindul a fogaskerék és két csomagot rakok le a pultra meg egy csomag óvszert. Amint kifizettem a hotelbe gyalogoltam vissza, ahol Niall és Harry még mindig aludt. Vigyorogva pillantok az órára, ami hajnal hármat mutat. Belépek a szobánkba és Niallhez megyek.
- Niall! Niall! - keltem, de semmi. Izgatott sóhaj hagyja el ajkaimat, majd lovagló ülésben ülök rá, és a füléhez hajolok. - Kérlek szépen, kelj fel, Niall! - eltávolodom, szemei szétnyíltak. Kezeivel rögtön a derekamra támad, majd rám vigyorog.
- Harrynek csinálni kéne kakaót meg reggelit! Segíts! - meglepetten néz, majd a Fürtösre néz. Gyéren elmosolyodik, majd rám pillant és vigyorogva biccent. Leszállok róla, miután elenged, s a konyhában nem csapva nagyobb zajt, mint a mikró hangja készülünk el.
- Keltsd fel! Fél négy van, négykor el kell tűnnünk! - biccent, majd felkelti. Harry kikóvályog, én pedig suttogva elkezdem neki énekelni, a "Boldog Születésnapot!" dalt. Elvigyorodik, majd megtörli a szemét és közelebb vonva magához megpuszilja a buksim.
- Van még itt valami! - kiszabadulok a  karjai közül, majd a kanapéhoz sétálok és elveszem a kalapot. A halovány fény megvilágítja íriszeit, amik azonnal megcsillannak, mikor meglátja a kezembe lévő fejfedőt. Felé nyúl, de én megcsóválom a fejem.
- Zaba van! Aztán öltözz és indulok! Négykor tipli van innen! - csalódott mosoly ül ki arcára, de inkább leül és gyorsan bekajol. Hát, oké! Niallel addig levisszük a csomagjainkat meg Hazzáét is. Mire felérünk már készen áll, és vigyorogva igazítja meg a kalapot a fején. Jól áll neki. Nagyon is. 
- Indulás! - a kulcsot leteszem az asztalra, majd a fiúk után eredek, mielőtt bezárnám, akkor veszem észre, hogy nyílik az ajtó. Bezárom, majd eszeveszett tempóba kezdek el rohanni. A fiúk már beültek és csak rám vártak, majd mikor beugrottam hátra, Harry beindította a motort és már hagytuk is el a hotel környékét. Megkönnyebbült sóhaj szakadt fel belőlem mikor London hátárnál voltunk. 
- Akkor Liamhez? - kérdezi Harry. 
- Nem, engem tegyél ki Lou legénylakásán, tudod! - hajolok előre.
- A bőröndöd kiveszed? - pillant rám Niall.

- Nem, de egy két ruhát igen. Félek, hogy a végén egy szál bugyiban kell hazamennem. - nevetek fel, majd megállva, a csomagtartót veszem célba, majd lecsapva intek a fiúknak, akik dudálva hagynak itt. A hajamból kiveszem a hajcsatot és szarakodva, de kinyitom az ajtót és belépek. A napfények behatolva az ablakokon, borítják be a bútorokat, de én hamar berántom a függönyöket így sötétséget teremtek se perc alatt. A szatyorból előveszem a felvásárolt termékeket, majd egy utat kirakva állok meg Lou szobájánál. Leszaladok, meggyújtom őket, majd a szobába is teszek néhányat. Levetkőzöm és felveszem a fehérnemű együttest, amit kiválasztottam gyorsba a kocsinál. Felvettem vissza a pólót, a lámpát is felkapcsoltam, majd vigyorogva küldtem képet arról, amint Lou szekrényében turkálok. Amint átment, leoltottam a villanyt, pólót levettem és ledőltem. A telefon kezdtem játszani, majd zajt hallottam. Léptek hangjára lettem figyelmes, ami egyre hangosabb lett. A telefont a kis szekrényre raktam, fejemet megtámasztottam a kezemmel, majd vártam. A gyertyák árnyékot világítottak meg, majd az árnyékhoz test is járt. Rakoncátlan barna tincsei közé túr, ajkain kaján mosoly születik. Lelassulva közelít meg, íriszei a gyertyafényben úgy ragyognak, mintha tényleg tűz lenne a szemében. Alkaromra fordulok, rám dől, megtámaszkodik kezein, majd megcsókol. Tarkóját masszírozom, még ujjai nyakamtól lefelé veszik az irányt. Végig simít mellemen, oldalamon, csípőmön, majd a nemi szervemnél áll meg. Szemeim szétrebbenek, az övéi is nyitva vannak. Összemosolygunk, miközben belém hatol.  

Sziasztok! Először is, ezt Hazza szülinapjára kellet volna kirakni, de mindegy :D Remélem tetszett, s kommentálni is ér! Köszönök mindent! ♥ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése