2016. január 19., kedd

66. Suit Up!

Ami ezelőtt történt,  az csak időpocsékolás volt
Többé már nem érdekel, tovább akarok lépni

Másnap a fiúk jó reggelt dalára keltem. Oké, most képzeljétek el, ahogy körbe áll 3 fiú, az egyiknek a kezében Starbuck's kávék vannak, a másiknak pék sütik, a harmadik egyszerűen csak énekel.
- Ugye, Olíviát is így keltettétek? - kérdezem kinyújtózva.
- Nekem csak Liam volt, a fiúkat nem engedte be a szobába! - surran be mellém a szőkeség ételével együtt.
- Jól néz ki! - Niall ekkor nyújtja felém a kaját, mire puszit nyomva az arcára kiveszem a pék sütit és enni kezdek, eközben a fiúk letelepedtek körénk.
- Jobban vagy, szivi? - kérdezi Styles kávéját szürcsölgetve.
- Jobban. Köszönöm, srácok! - nyelem le a falatot, majd a másik barna szemű emberkére rajtam kívül. - Szóval...? - elmosolyodva biccent, mire egy megkönnyebbült sóhaj szalad ki a számom.
- Ma eljegyzési parti! - mondja Olívia csámcsogva mellettem.
- Baszki, van ruhád?! - kérdezem, mire furán néz rám.
- Nem hiszem, hogy el kéne mennem. - rebegi mellettem.
- Egyedül szerintem egy valaki vagy kettő ismerhet fel, engem utálnak, megöltem a fiukat, ne hagyj már egyedül! - rebegtetem meg szempillámat, lebiggyesztem ajkaim.
- Meg engem se azért! - csatlakozik hozzám Liam.
- Jól van, de se ruhám, a hajam, mint egy madárfészek! - sóhajt fel, mire gonosz vigyor terül szét Liam arcán.
- A - a. Én! Ti is készüljetek. Aztán párt cserélünk, én Harryékkel, te Olíviával. - halványabb mosollyal biccent, majd megcsókolja.
- Amúgy most ti jártok, vagy mi fene?
- Mi az, hogy megölted a fiukat? - kérdezi egyszerre Niall és Harry. Liam biccent Niall kérdésre, majd mind a négy tekintetét magamon érzem.
- Mikor megtámadták a családom, akkor Anastasia bátyja magával akart vinni, de én meg megöltem. Ezért van nálunk Olívia. - furán néznek rám, majd Liam vigyorodik el.
- Nekem teljesen rendben van, úgy nem lenne barátnőm, szóval gratulálok. - nem is Liam lenne az. Olíviával összenézünk, és tovább nézzük egymást, mint kellene, azt gondolhatják, női eszmecserét váltanánk fejben, pedig nem. Én arra vagyok kíváncsi, hogy elszökne - e, hogy most már itt van neki Liam. Ő pedig, azért néz - véleményem szerint -, hogy bízom - e benne. Majd mosoly ül ki arcunkra és tovább eszünk.
- Ez fura volt! - suttogja oda Harrynek Niall.
- Eszünk, felöltözünk, aztán mi elmegyünk és veszünk a lánynak ruhát. Este 7 - kor találkozunk itt, és elmegyünk a partira. Holnap után pedig... - vigyorodom el.
- Mi lesz holnap után? - kérdezi Liam.
- Elutazunk Glasglowba, de nektek elég ennyit tudni. - elmosolyodom, mire biccentenek.
- Hétfőre visszaértek? - kérdezi Olívia, mire elvigyorodom.
- Elsejére itthon leszünk és megünnepeljük ennek a fasznak a szülinapját! - biccent Niall, Harry felé.
- Oh, egy kis partinak mindig tudok örülni sok csaj, sok szex, kis Harry pedig nagyon virgonc lesz az nap este. - én és Olívia egymásra nézünk és kiszakad belőlünk a röhögés.


Először ruhát és cipőt vettünk Olíviának. Kéket választott és magas sarkút. Mire hazaértünk egyik fiú sem volt otthon. 12 - t ütött a mutató mikor elkezdtünk készülődni. Lemosakodtam, hajat mostam, majd a barna tincseket begöndörítettem. A körmömre pillantottam, amin matt feketén díszelgett a körömlakk. Nem volt semmi baja, így hagytam. Szememet füstösre csináltam, ajkaimra vöröset kentem, védjegyül pedig ajkaim nyomát a tükrön hagytam. Harisnyát húztam, ruhát, majd lábaimra mamuszt húztam a magas sarkút pedig levittem az ajtó elé. Mivel én kész voltam bekopogtam Olíviához. 
- Szabad! - benyitottam és leesett állal néztem a feszülten rám meredő lányt.
- Liamnek jó leszek szerinted? - kérdezi száj rágva.
- Jó?!? Hülyéskedsz?! Tökéletes! - megfogva kezét megpörgetem. Halovány kék ruha volt rajta, ami comb középig ért neki, lábait meghosszabbította a magas sarkú. Kék íriszeit kiemelte, füstös sminket rakott fel, ajkait viszont visszafogottra csinálta. Haja hullámosan hullott vállaira. Tényleg gyönyörűen nézett ki.
- Azért, te se vitted túlzásba! - néz rajtam végig elismerően, mire elmosolyodom.
- Ma reggel, mikor összenéztünk... - kezdek bele, de szemeivel rögtön belém fojtja a szót.
- Hibáztam akkor, nem kellett volna kijátszanom a bizalmad, de most már nem szöknék el, ha akarnék sem. Úgy érzem, kezdek bele szeretni Liambe és még egy hete sem ismerem, de az óta mindennap szexeltünk. - jelenti ki sóhajtva, mire felkuncogok.
- Szólj rá, ha unod. Louis - val 1 héten át csak basztunk, minden pozíciót szinte kipróbáltunk és mikor rászóltam, mit csinált? Rohant a fiúkhoz, aztán visszajött és még keményebben megdugott, szóval. - elkerekedett szemmel nevet fel hitetlenül. - De visszatérve az elszökésre. Nem tartalak fogva. Szabad utad van, ugyanis van eszed csajos, és szerintem Liammel sokkal rosszabbul járnám, mint velem. - kuncogok fel, ekkor pedig a csengő is megszólal.
- Rohanok, te pedig tipegj le! - kacsintok rá, és már lent is termek. Ajtót nyitok előttem pedig három, öltönyös, irtó helyes srác áll.
- Mentőt! Mentőt! Most azonnal! - legyezem meg magam az ajtónak dőlve és úgy teszek, mint aki elájul, mire a fiúk felnevetnek. - Srácok, miért nem hordotok többet öltönyt? - kérdezem beengedve őket, és még a fenekük is! A végén még tényleg elájulok!
- Kényelmetlen! Meztelenül jobban szeretek lenni! - mondja Harry kigombolva az első három gombot. Persze, kapjak szívrohamot a végén, miért is ne?
- Oh, istenem! - és ekkor nyög fel mellettem Liam. Szerintem meglátta Olíviát. Kuncogva bújtam ki a mamuszomból és bújtam bele a magas sarkúba. Hajamba beletúrtam, majd felvettem a bőrdzsekim és a fekete válltáskát tettem át vállaimon. Mikor felnéztem 4 tekintet égetett, kettőnek még a szája is o - t formált.
- A tegnapit remélem elfelejtetted! - morogja Niall, mire kuncogva megrázom a fejem.
- Olívia! Srácok, Olívia az új, gyönyörű lány! - mondom a szőke felé mutogatva.
- Liam ki is nyírna, ha őt nézném így! - jelenti ki Harry. - És ne akarj szerintem belátni a fejembe! - kacsint rám, miközben csettint nyelvével.
- Ok, itt vagyunk 5 - en túlfűtötten, induljunk, vagy tömeg szex lesz ebből! - felnevetnek, majd Olívia elindulunk előre. A fiúk utánunk erednek, majd - már meg sem lepődök - kinyitják a limuzin ajtaját. Beülünk, elindulva pedig Niall önt pezsgőt a poharakba, majd felemeli.
- Hogy ma ne legyen balhé! - emeli fel a poharát. Mi pedig vigyorogva tesszük mellé, majd húzzuk le. Odafelé mindenki társalog, csak én nem. Harry és Niall, Liam és Olívia, én pedig csak nézek kifelé és a rohanó épületekre fel. Már rég besötétedett, mindent ellep a feketeség, a fények bevilágítják London utcáit, az otthonokban pedig a lámpák. Lehet, most fogyasztanak el egy bögre kakaót és ülnek le a felnőttek a gyerekekkel mesét nézni. Vagy egy kamasz most szökik meg otthonról, hogy buliba menjen. Akár egy lány most fekszik le aludni, hogy a holnapi napja is ugyanaz legyen, mint a mai.
- Minden oké? - Niall simít végig karomon, ránézek és elmosolyodom.
- Persze, Nialler. Miért is? - gyér mosoly születik arcán, amint a lámpák fénye világít meg.
- Ülsz egyedül, 10 perce, és semelyik beszélgetéshez nem csatlakoztál. Csak néztél ki, és na. - felkuncogok, majd elvigyorodom.
- Hagyd rám. Tudod, néha szüksége van az embernek, hogy összeszedje a gondolatait. - rebegem, mire biccent.
- De nem szeretem mikor úgy ilyen vagy. - mormolja, majd hajába túr. - Melyik a kedvenc fegyvered?
- Colt, de a Revolver is szeretem. - vágom rá.
- Meg sem lepődik. - nevet fel Niallesen. Imádom a szöszi nevetését. Mindig mosolyt csal az arcomra, feldobja a kedvem, vagy könnyeket áraszt belőlem.
- Itt vagyunk! - ordítja el magát Harry. - Nialler vagy én? - kérdezi rám pillantva.
- Mindkettőtök! - mondom kinyitva az ajtót és kiszállok. Egy hatalmas épület előtt állunk, aminek a csúcsa az égboltot veri. Kivilágítva, és ha nem tudnám, hogy mi ez, lemerném fogadni, hogy csak álmodom. Előttem hatalmas vörös szőnyeg fut egyenesen a bejáratig, és emellett két testőr áll a kapuban. Niall és Harry áll meg mellettem, egymásra mosolygunk, majd belekarolva mindkettőbe elindulunk. Hátunk mögött még a szerelmes pár lopott egymástól pár csókot, de mikor meghallottam Olívia magas sarkújának kopogását, mi már a nevünket diktáltuk be. Jó szórakozást kívánva engedtek be minket, egy másik ajtónál ismét ellenőriztek, de itt már adtak egy pohár pezsgőt is, így természetesen elfogadva léptünk be a hatalmas bálterembe. Liamék is csatlakoztak hozzánk, így öten álltunk az ajtóban és néztünk szét az emberek között. Mindenki ült már valamilyen asztalnál, de a főasztalnál, 5 hely foglalatlanul várt ránk - gondolom - körülötte pedig Anastasia, Evelin és Louis. Külön volt a két család. Jobb oldalt foglalt helyett Tomlinsonék, bal oldalt pedig a Redrick családtagok. Beleittam a poharamba mielőtt ismét a középső asztalra néztem volna. Egy csók csattant el, és nem a két lány között, mire mosollyal az arcomon fordultam Niall felé.
- Mehetünk? - óvatosan, lassan biccent, majd elindulunk.
- Sziasztok! - köszön vigyorogva a ribanc.
- Szintén! - morgom, majd sóhajtva teszek fel egy "maszkot" és mosolyt varázsolok az arcomra. - Csodaszép lett a terem. - a ribanc elvigyorodik, de ez is egy kamu mosoly.
- Örülök, hogy megérkeztetek! - köhint Louis.
- Akkor neki is kezdhetünk a vacsorának! - csettint ujjaival, mire a két ajtó kitárul és ételeket kezdenek el hordozni. Mi a franc? Mintha valami mesében lennénk? Niall nagyot nyelve pillant rám. Szegény szöszi, éhen hal. Kuncogva ülök le és ültettem le őt is. Mellém még Harry foglal helyet, majd a két hülyén vigyorgó egymás mellett.
- Olyan ismerős vagy nekem! - mondja Sia, Olíviának. Váltunk egy gyors, nyertes pillantást, majd kortyolva poharából kimérten válaszol.
- Liam barátnője vagyok, lassan 1 hete. De rólad nagyon sokat hallottam már, Anastasia. Örülök, hogy személyesen találkozhatunk. - nevét nem árulta el, de erre az apró részletre nem csak én, de Liamék is felfigyeltek, de a ribanc el volt bűvölve.
- Melyik maffiába tartozol? Vagy Liam egy hétköznapit választottál? - azaz undorodó hang, az a lenéző. Úgy megtépném, de nem szabad, sőt. Most jó kislánynak kell lennem, egy igazi angyalnak.
- Apukám és anyukám nagyon régen meghalt, megölték. De elég nagybirtokot tudhatok magaménak pár napja. - villant egy széles vigyort.
- Oh, szóval nagyot és melyikről is van szó? - megrebegteti szempilláját, ami miatt szemöldököm összeszalad és ajkaim is megrándulnak. RIBANC.
- Oh, az maradjon meglepetés, drágám! - kacsint, majd újabbat kortyol. Le a kalappal. Ez ám a rejtélyes álca. Liam a sokktól felébredve, megcsókolja barátnőjét, állát megfogva, majd összedöntve homlokukat suttog valamit, ami miatt Olívia elpirul.
- Ha megbocsátotok! - állok fel, leveszem a kabátom, a táskám, majd a ribancra emelem tekintettem.
- Merre találom a mosdót?
- Jobbra, egyenesen, majd balra, a férfi mellett! - szárazon válaszol, én pedig biccentve elindulok. Nem egy pillantást érzek meg és nem csak a hátamon, de nem foglalkozom velük. Megtalálom a mosdót és belépve rögtön a mosdókagylónak támaszkodom. Oké, mély levegő ki-be. Oké, baszhatom a mély levegőt, itt olyan büdös van, mint mikor valaki nem húzta le maga után a wc - t szarás után. Az ajtó viszont újra kinyílik, és Lout pillantom meg a hátam mögött. Kimérten néz, én is így teszek, de azonnal támadásba lendül. Megpörget, felrak a pultra, nyelvével végig söpör alsó ajkamon, majd bejut és, mint egy vipera pörgeti nyelvét. Eközben kezeivel sem tétlenkedik. Belém vezeti hímvesszőét, amitől belesikítok csókunkba, de nem foglalkozik vele. Hajamba túr erősen, én eközben tarkójánál fogva húzom magamhoz közelebb. Majd lihegve elválunk, én leszállok a pultról, ő pedig kiegyenesedve rendezi magát.
- Jól áll ez a ruha, Miss! - jelenti ki, mire végre nekem is sikerül őt végig mérnem. Kibaszottul jól áll neki az öltöny, bár nem látom a felső részét.
- Ön is szívdöglesztően fest, Mister! - biccentek, majd szétszaggatom a harisnyám és kidobom a kukába. Nem fogok szakadt harisnyába visszamenni. Felnézek és Lou farkas éhes szemeivel találom magam szembe.
- Miért?
- Mi miért? - kérdezem a tükör felé fordulva és rendbe téve a fejem.
- Miért keféltél a srácokkal? - tükörképe szemébe nézve kanyarintok féloldalas mosolyt az arcomra.
- Emlékezz, hogy szóltam, Tomlinson! Rosszabb vagyok, mint egy rémálom! - hajamat nem annyira túrta össze, így megfordulva a szemeibe nézve. Tisztára olyan, mint régen a cowboyoknál, fegyverrel a kezükben szemeznek a másikkal.
- Elegem van a Lucifer - lánya sztoriból! Tegnap igen is megtörtél, Rebecca! - jelenti ki durván. Egy golyó betalált. Most jövök én.
- Sajnálom, hogy azt hiszed, hogy én még mindig a régi vagyok. Tegnap megtörtem, mert az illúzióim felém kerekedtek, de nem lesz több ilyen, hogy én rólad fantáziáljak. - arca megrándul, 1 - 1 jól állunk.  - Ha most fájdalmat, kihasználást érzel. Azt, hogy egy ribanc vagyok, legyen. Viszont ne feledd, BooBear, hogy apád miért vett fel a klubba. Én mindig megszerzem, amit akarok. Én téged akarlak, Louis Tomlinson. Ha ehhez pedig keményebb eszközökre lesz szükségem, ám legyen, készen állok.
- Oh, Rebecca! - nyög fel fájdalmasan. - Miért nem tudsz békén hagyni? - 100 - 2 oda.
- Szia, én vagyok a pszichopata ex-barátnőd! - arcomra mosolyt ferdítek, Louis szemébe pedig döbbenetet látok megcsillanni. Hupsz!

4 megjegyzés: