2015. december 22., kedd

54. Dead - Fall #2 (18+!!!!!!)

Ő csak bajt okoz, bajt okoz
Vigyázz, ha a közelében vagy
Könnyekre fakaszthat


Minden csendes volt, jobban mondva inkább mintha egy horror filmbe lettünk volna. De nem vitatkoztunk, elindultunk és szétválva - én Liammel, a többiek Louval - elindultunk balra. Meg sem álltunk a bejáratig, majd mikor megtörtént Liam csak berúgta az ajtót és mi beléptünk.  Nem szólaltunk meg, az csak belezavart volna. Majd megint egy szerteágazó részhez érkeztünk. Liam biccentet, én pedig rá sem nézve indultam el balra. Mielőtt tovább léphettem volna, lepillantottam a szőnyegre. Ha nem nézek a lábam elé, felbukok, ugyan is az előttem lévő szőnyeg végig fel volt göngyölődve, ami a folyosó végéig, az ajtóig tartott. Hátra fordultam és Liamet vettem észre, aki szintén engem néz. Megrázza a fejét, én biccentek, ő pedig elindul felém. Megáll a hátam mögött, majd egy halk megbeszélésbe kezdünk.
- Az ajtó mögött több százan lehetnek! - nyögi fel halkan.
- És mi van, ha ez is egy csapda? - kérdezem a szőnyegre pillantva ismét. 
- Ha csapda, ha nem. Meg kell szereznünk Walest, az életünk árán is! - morogja és elindul, én pedig rögtön utána eredek. Nem lépek rá a felgyűrődött szőnyeg puklisba részeire, és Liam is így tesz. Elérkezünk az ajtóig, majd egymásra nézve kinyitjuk és belépünk. A szoba, vagy terem a sötétség ejtette rabul és amint ránk zárul az ajtó minket is. Előveszem a telefonom. Bevilágítom a falat, villanykapcsolót keresve, de semmi.
- Tapsolj! - suttogom Liamnek, és hála nem kell kétszer mondanom. Túl erősen borul ránk a világosság a sötétség után, de mindkettőnket a velünk szembe lévő hatalmas térkép köt le. A földünk van rajta, országokra bontva és rengeteg helyen hatalmas x - ek vannak.
- Fotózd le! Nem tudom még mi ez, de fotózd le! - mondom, majd a lábam elé pillantok. A terem székekből, egy szekrényből, egy hosszú asztalból és a világtérképből áll. Mi a fene folyik itt? 
- Akármi is ez, nagyon nem akarták, hogy meglássuk! - morogja Liam, én pedig biccentve indulok meg a szekrényhez. Kisebb fiókok vannak rajta, amiket sem számkombináció, sem kulcs, sem lakat, tulajdonképpen semmi nem véd, így kinyitva olyan papírok kerülnek a szemem elé, amin még én is meglepődöm, de még nem szólok róluk Liamnek, csak összehajtva elrakom mindegyiket. Majd kinyitom a másodikat. 
- Liam, itt sokkal többről van szó, mint egy sima maffiáról! - nyögök fel, majd felmutatom Liam értetlen képére a papírt. Elolvassa, és elkerekedett szemmel ragadja meg a kezem és húzz ki. Rohanunk, még ki nem érünk, és Louis-ék is így tesznek a másik oldalról. Lihegve távolodunk el a nagy épülettől, de még így a betonon kötünk ki, ahogy felrobban az egész épület. 
- Mi a franc folyik itt? - kérdezi idegesen Niall.
- Meg kell keresnünk ennek a kibekúrt városnak a főnökét, mert... - folytatná Lou, de egy újabb épület robban fel. Hol vannak az emberek?
- De hol lehetnek? - kérdezem a földről feltápászkodva.
- Ha nem lőttétek volna, le az embereimet talán tudnátok, de így kitudja, hány épületet fogtok még felrobbantani! - a hang terjed és terjed, de én felpattanva indulok el egyenesen a fiúk pedig követnek.
- Mi bajod? Tudod, hol van? - kérdezi Harry, mire biccentek.
- Tőrbe kell csalnunk! Az embereket elbújtatták, vagy elküldték a városból, még mindig nem sikerült megfejtenem! A másik egy tégla van a maffiába, vagy több is! Csak így öten játszunk tovább, nem bízom az embereitekben! - morgom Loura pillantva, majd megtorpanok.
- Hárman menjetek el jobbra, Liam mi elindulunk a másik oldal felé, majd bemegyünk, egy épületbe, ahol szétválunk! Nektek is ezt kell tennetek! Tudjátok hol a pláza? - kérdezem meg, mire szerencsére biccentenek. - Örvednek! És füstbomba?- kérdezem, mire összenéznek. - A faszomat már! Tudjátok, amit ha felráztok, és eldobjátok, tele ereszti a levegőt kábító füsttel! - mondom, mire Liam szem forgatva felnevet, és a zsebébe nyúl. - Elő ne vedd! Van nálatok is? - biccentenek, mire elvigyorodom.
- Remek, a lényeg az, hogy mind az öten külön megyünk be a plázába az alagsoron keresztül, és ott a szex shopban találkozunk! - mondom és elindulnék, de visszaránt Lou.
- Miért pont a szex shopba?
- Hát, mert mindegyik út oda vezet! - jelentem ki szem forgatva.
- Ezt mikor csekkoltad le? - kérdezi Niall. - Jobb kérdés, mit kerestél te a szex shopban? - felnevetek, majd kirántom a csuklóm.
- Mindent a maga idejében, fiúk! Most, pedig agyő, ribik! - mondom vigyorogva és megfogva Liam kezét berángatom az egyik épületbe.
- Oké, nyugi! - mondja Liam. - Miért nem szóltál nekik a papírról? - kérdezi, mire a szemébe nézek.
- Tudták, hogy jövünk! Abban is biztos vagyok, hogy most is néznek minket kamerával, és értik, amit mondok. - majd közel hajolok, elrejtve ajkaim suttogok a fülébe.
- Ha kettesben leszünk, elmondom! Most pedig irány jobbra, és lent találkozunk! - mondom, majd puszit lehelek ajkára, és hogy meg legyen a műsör még a péniszébe is belemarkolok egy kicsit. Majd kacsintva ott hagyom és elindulok balra. Csak pár férfi tér ki elém, de őket egy lövéssel leküldöm. Halkan osonok le a lépcsőn, majd kinyitom az ajtót. Próbálom a leghalkabban kinyitni az ajtót, de balszerencsémre úgy nyikorog, mintha egy kis gyerekeket bántalmaznának. Bejutok, és épp meghallom a fiúk halk suttogását, mire egy megkönnyebbült sóhajt eresztek el, ugyanekkor valaki kloroformot rak az orrom és szám elé. Visszafojtom a lélegzetem, ütögettem a könyökömmel a támadómat, mire felmorog, és egy picit lazít a szorításán, a fiúk felfigyeltek, mert lépéseket hallok, de gyorsan döntve csak egy mondatot üvöltök, mielőtt összeesek az idegen karjaiban.
- Kapjátok el ezeket a seggfejeket! - majd csupa sötétség. Agyam egy utcára repít. Végig nézek magamon, egy rövidnadrágba egy xxl - es pólóban és egy tornacipőben vagyok. Még nincs akkora mellem, hogy melltartót viseljek, így csak egy top fedi mellkasom a póló alatt. A padkán ülök és nézem, ahogy a kocsik csak úgy elsuhannak mellettem, majd a túlsó oldalra siklik tekintettem. A házból egy göndör hajú fiú, kezében foci labdával, és fociszerelésben és valamin nagyon nevet, a mellette levő fiú, pedig szintén hasonló szerelésben, de ő kezeivel gesztikulál. Nem nagyon értem miről beszélhetnek, de pólóm alját markolászva, mosolyogva figyelem őket még el nem érnek a kapuig. Kinyitják és talán csak egy rövid időre, de az egyik srác - amelyik gesztikulált - a szemembe néz, majd rám kacsint és visszanéz a haverjára, tovább magyaráz. Én még mindig sokkoltan bámulom őket, vagy csak az útjukat, ami a foci pályára vezet. Majd felpattanok és elindulunk utánuk, ami meg volt tiltva. Nem hagyhattam el a ház környékét, de nem bírtam a véremmel. Megfogtak a kék szemei a srácnak. Elbújok a lelátó alatt, és onnan nézem, ahogy a két fiúhoz egy szőke és egy szintén göndör hajú srác csatlakozott. Mosolyogva figyeltem a játékukat, majd a kék szemű sátán egy gólt rúgott, ami miatt a két göndör trágár szót használt fel, a két kék szemű, pedig összepacsizott. A gólt rúgó kék szemű a lelátó felé kocogott, ami miatt kicsit megugrottam, de épp, hogy halkan maradtam. A fiú ivott és miután elrakta felnézet, megint a szemembe. De gyorsan leguggoltam és kiosontam. Gyönyörű szemei vannak. Könyveltem el magamba, de ez a kép szertefoszlott, mikor egy fekete szempár nézett ördögien a szemembe.
- Hát megvagy, Rebecca Colt! - morogja az idegen, mire megcsóválva a fejem felmérem, hogy hol vagyok. Egy villanykörte ragyog felettem, de amúgy maga a hely üres, egy széken ülök - hozzákötözve - és szinte le lettem kopaszítva. Se kabátom, se fegyverem, és a lábamnál sem érzem a pengéket. A férfire nézek, aki szinte velem egy korú lehet, ha pár évvel nem idősebb. Fekete haja, amit felül kiszőkített felfelé meredezik. Nem nagyon szokott jól állni az ilyen hajtípus, de kivételesen neki jól állt. Izmos karja volt, és fekete atlétát viselt. Tetoválva volt mindkét karja, sőt mellkasáról is kivillant egy. Fekete farmer volt rajta, amin se fegyver, se penge. Lábain pedig bakancs. Újra felnéztem arcára és most azt mértem fel. Enyhén rózsaszín ajkai voltak, ami kitűntek a kreol bőre mögül. Majd ismét szemeibe néztem. Feketén izzottak és csak két érzelmet engedett megmutatni. Vágy és gyűlölet. Oh, nem is lehetne jobb. Mosolyt varázsoltam arcomra, majd szólásra nyitottam ajkaim.
- Ezek szerint tudod, ki vagyok. Nekem szabad tudnom kivel van dolgom? - kérdezem átváltva féloldalas mosolyba.
- Hogyne. - mondja gúnnyal teli hangon, majd a szék karfájára rakja kezeit és szinte követeli, hogy szemébe nézek, ajkai pedig egy centivel sem lehetnek messzebb. - Aki végezni fog veled, akinek oly szépen, könnyen bedőltél, Zed Momson. - morogja vigyorogva.
- Tudod, Zed.. Nem hiszem, hogy túl sok mindent tudsz rólam! - morgom, még mindig tartva vele a szemkontaktust.
- Ugyan már! Akit kis korábban molesztált a nagybátyja, aki olyan élvezettel ölt, mint azelőtt senki. Aki visszakerült igazi családjához, és az egyetlen csaj maffiózó! - mondja kiegyenesedve, mire mosollyal az arcomon rázom meg a fejem.
- Egy valamit kihagytál, cicus! - mondom felnevetve, mire kíváncsian néz rám.
- Ha bármivel is próbálkozol, a társaim berontanak, és lelőnek! Szerintem jól dönts, ha látni akarod még a te szerelmed és haverjaid! - mondja gúnyosan. Rebecca - Zed 0-1.
- Én csak el akartam mondani, mit hagytál ki, nem kell bekapni! - mondom, de kezeim persze lassan mozogva bontották ki a szorosra kötött kötelet.
- Meséld el akkor, mit hagytam ki! Hogy egy ribanc vagy? Bocs, azt hittem ez rosszul esne! Láttam a színjátékot Liammel, hagy ne mondjam tetszett a kisebb Momsonnak is! - mondj vicsorogva és lepillant. A terültre pillantok én is, és ott az a bizonyos dudor. A fejembe pedig rögtön megjelent a terv kezdete, a vége, pedig kettő is lehet. Vagy meghalok, vagy túlélem. De szerintem mindenki az előbbit választaná, kivéve én.
- Megbocsáss, miért is lennék ribanc? - kérdezem kezeimet lassan kibújtatva a kiengedett kötélből.
- Louis, Harry, Liam, Niall aztán megint Tomlinson. - magyarázza ujjait felmutatva, majd a szemembe néz. - Mi ez, hanem ribancoskodás?- kérdezi, mire felnevetek.
- Nem vagy tisztábban a szó használatával, Zed! A ribanc az elsősorban pénzért szexel az ügyféllel. Másodszor a fiú, azt csinál a kurvával, amit akar. Csak kifejteném! Én csak annyit tettem, hogy nagy volt bennem a vágy, és mivel Louis Tomlinsonnak menyasszonya van, nem feküdhettem le vele! - jelentem ki, mire most rajta a sor, hogy röhögésben törjön ki.
- Mégis megtetted! - jelenti ki, mire elmosolyodom.
- Vegyünk egy csajt, akit te szeretsz, nagyon. Menyasszony. Van egy szerződésük, hogy ha a menyasszony megcsalja a vőlegényt, bukják az egész alvilágot azon a területen. De te szerelmes vagy abba a menyasszonyba, és a menyasszony is szeret téged, de nem engedheti meg, hogy csak simán felbontsák azt a szerződést, vannak követelmények. De téged nem érdekel, lefekszel vele, és nagyon élvezed, aztán pár napra rá, pedig meglátod Őt és a vőlegényt, a saját ágyadban. a saját lakásodban, ahogy csókolgatják egymást. És neked úriemberként kell viselkedned, nem lehetsz az őrült ex - barát, mert félő, hogy a vőlegény sokkal rosszabbat tesz, mint megölne. Ezt képzeld el, Zed! - mondom, mire tisztán látom az arcán, hogy most elméjében van elmerülve. Kihasználva az alkalmat, lemászok a székről és térdelésben a nadrágjához nyúlok.
- Mit csinálsz? - kérdezi lenézve rám, mire felpillantok.
- Segítek ki engedni a fáradt gőzt, bébi! - kacsintok fel rá, majd előkapom a szerszámát. Épp csak a kezembe veszem, mire rögtön hátrabicsaklik a feje. A kezem lassan kezd el kényeztetni, a másikkal pedig lábaimhoz nyúlok és megérzem a pengét. Barom.
- Gyorsabban, szivi! - szól rám rekedtesen, de már késő. Kezeim között van a penge, és még a másik kezemmel rászorítok farkára, amitől férfias hörgés szakad ki belőlem, lepillant, én pedig vigyorogva intézkedem a pengét szorító kezemmel.
- Pápá, Kis Momson! - és levágom hímvesszőjét. Hamar felpattanok, de még így is kaptam pár csepp vért a fejemre, Felüvölt, hátraesik és néz rám.
- Mi a fasz ütött beléd? - kérdezi könnyezve.
- Kihagytad, hogy szadista, te seggfej! - kacsintok rá, majd ledobva mellé péniszét kilépek az ajtón. Hallom még üvöltését, de inkább csak felmérem, hol vagyok. Azt mindenképp tudom, hogy a folyóson, de merre tovább? A neoncsövek bepislákolnak, majd elindulok egyenesen. Felmegyek a lépcsőn, és egy sokkal stílusosabb folyóson találom magam. A lépcsőkön felmegyek, majd egy szobába érek, ahová belépek, és a másik négy srác néz rám vigyorogva, és egy megkötözött férfi néz rám ijedt tekintettel.
- Megcsináltuk, Becca! - mondja Niall felkapva és megölelve.
- Elfoglaltuk Walest! - mondja Harry szintén megölelve.
- Gratulálok, fiúk! - mondom nevetve, majd Liam és Lou is megölel. Az úr felé biccentek kíváncsian, mire Liam vigyorogva köhint.
- Mr. Wilston hadd mutassam be, Rebecca Coltot! - mondja, mire elmosolyodom.
- Örvendek! - leszedem szájáról a tapaszt, mire felsóhajt.
- Tudod, Rebecca talán tévedtem veled kapcsolatban, te rosszabb vagy, mint maga az ördög. - köszön undorodva. - Érzéketlen vagy!
- Ezt dicséretnek veszem! Tudja, lehet hamar - túl hamar - robban bennem a bomba, de mindennek meg van az oka. Gondolom, ismer annyira, ha már elraboltatott Zeddel, de én mindig tudok újat mutatni, és ezt már Momson is tudja, a másik oldalról! - vigyorodom el. 
- Sejtettem, hogy megölte. Hisz ő volt az egyik legjobb az emberem, de mindenkinek van gyenge pontja. Míg Momsonnak a farka volt, neked Louis Tomlinson. - jelenti ki, mire ferde mosoly kerekedik arcomra. 
- Talált, süllyedt! Még Momsonnak a farka, nekem Louis, addig magának... - mélyen néz a szemembe, mire elmosolyodom. - Az egy szem kislánya, aki ma 2 éves. - alsó ajka megremeg, mire felsóhajtok. - Ide figyeljen, nem akarom bántani, megölni Önt. Kap egy szabad utat, de nem lehet többé maffiózó. Nem tudom milyen érzés apa nélkül felnőni, de elhiheti, az rosszabb, ha nem kapja meg az óvó apa, a szigorú apa szerepet.  Ugyanis a családban mindkét szülő számít! - mondom, mire szeme meglepettséget áraszt, ferde mosoly terül szét arcán. 
- Igazad van, mindig tudsz valami újat mutatni, de ez nem változtat azon a tényen... 
- Ide figyeljen, Rebecca más ember, mint mi. És más is! - mondja Lou. - Szerintem fair ajánlat, hogy szabadon távozhat! - sóhajt fel.
- Remek! Akkor felejtsem el, hogy kerek 30 évig maffiózó voltam?!?
- Lehet zsaru! - ránt vállat Liam, mire elmosolyodom.
- Zsaru? - röhög fel. - Telibe szarom a törvényeket, barmok! - jelenti ki vicsorogva.
- Úgy, ahogy mi is! - jelenti ki Harry. - De jobb, mint a semmi, nem? Jobb, mintha elküldenénk Európába, a legkisebb országba egy pusztára, nem? - kérdezi, mire felnevetek.
- Lounak meg van hozzá a kapcsolata. Szóval elfogadja vagy nem? - kérdezem, de nem tudtam figyelmen kívül hagyni Louis grimaszát.
- Rendben, akkor rendőr, és rólam végleg leszálltok? - kérdezi, mire fejet rázok.
- Szerződés kiskapu nélkül! Tudja, én ilyen ember vagyok. Ha felkelést, vagy olyat szervezz, ami nekünk káros, vagy egyáltalán csak beleszól a maffia ügyeibe, szart kavar egy másikkal, magának kapenc. Oh, és hogy, ha ezt leszarja a családtagjaival, egyesével fogok végezni, minden hónapban egy, addig míg a kislány marad végül! - mondom erélyesen szemébe nézve. Kék szemei szinte sokkot kapnak, pupillái tágulva nézik, hogy nem hazudom - e. - De nem lennék képes bántani a kislányt. Szeretem a gyerekeket, szóval befogadnám! - gondolkozom el, mire Mr Wilston rögtön a fiúkra néz.
- Megtenné! - mondja a szöszi. - Még mi sem annyira ismerjük Rebecca új énjét, de megtenné! - újra rám néz, majd fogcsikorgatva válaszol.
- Hozd azt a nyamvadt szerződést! - összedörzsölöm a tenyerem és vigyorogva nézek körbe.
- Hol a kabátom? - a fiúk felnevetnek, majd odaadják, de kiesik belőle a papírt, amit lent szereztem. Utána nyúlok, de feleslegesen, Lou felkapja szemei, pedig azonnal olvasni kezdik a sorokat.
- Azt talán nem kéne elolvasnia! - suttogom oda Liamnek, mire kapcsol, én pedig előveszem a szerződést. A papíron az áll, hogy Mr Wilston lemond Harry javára Wales jogára, így a terület új maffia vezére, Harry Styles. Nincs benne kiskapu sem semmi. Amit elmondtam, mind benne van. A kezébe tollat adok, majd hagyom, hogy szemei végig fussák.
- Lou add ide! - jelenti ki Liam, mire felkapom a szemem.
- Várj már! Itt arról van szó, hogy Sia... - kezd bele, de ekkor azonnal kapcsol Harry és kikapja a kezéből.
- Haver, nem! Vágod? - kérdezi, mire Lou meglepetten néz rá. 
- Mi az, hogy nem? A menyasszonyomról van szó, jogom van tudni hozzá! - felhorkanok, mire mind a négyen rám néznek.
- Ilyenkor már a menyasszonyod, mi? - kérdezem, mire egy " én idióta" fejet vágva, felsóhajt. - Nem érdekel, már akkor betelt a pohár, mikor az ágyamban hemperegtetek. Elkérhetem, Harry? - átadja, én pedig összehajtogatva elteszem.
- Neki, bazdmeg oda adod? - kérdezi Lou döbbenten.
- Sokkal többet tud, mint te haver! Jó, hogy odaadom! - villant vicsort, majd egy köhintés.
- Aláírtam! - felveszem a papírt, majd az aláírásra pillantok.
- Ez az övé? - a fiúk biccentenek, majd Harry zöld íriszeibe nézek. - Te jössz, írd alá! - mondom, mire furán néz. - Gyerünk! - mondom, majd a kezébe adva a tollat visszateszem az asztalra. Aláfirkantja és bele nézne, de kikapom és ezt is elteszem. Mr Wilstont elengedi Niall, aki végig dörzsölve csuklóját, kezet ráz a fiúkkal, majd intve lelép.
- Mi a franc folyik itt? - kérdezi Lou, mire felnevetve a vállára teszem a kezem.
- Oh, hidd el nekem ez a legjobb napom! - összedörzsölöm a tenyerem, majd kimegyek az ajtón és elindulok.
- Várj már! - szalad utánam Liam, mire felnevetek.
- Aki kíváncsi hamar megöregszik, Liam! 
- Leszarom! Mi van azon a lapon? - kérdezi, mire elmosolyodom.
- Melyiken, Payne? 
- Amelyik arról a ribancról szól! - megtorpanok, ő is ezt teszi, majd előveszem és szétnyitva elkezdem a sorokat falni. 

"Tisztelt Anastasia Redrick!
Hatalmas hír, volt számomra, hogy maga teherbe esett, a többi, pedig hab a tortán másfél hónapja, ha nem jön ide kiengedni a fáradt gőzt, most nem lennék ennyire boldog, és az, hogy elárulta, hogy mikor fognak támadni a maga vőlegénye és annak csicskásai, az egekbe repített.... "

- Ez nem lehet igaz! - motyogja Liam, mire a fejemet rázom.
- Nem ezt olvasta Lou... - mondom, majd keresgélni kezdek. - Túl hosszú ideig olvasta, így azt a ribancot később említette meg, ez pedig azonnal. - tovább keresgélem, majd megtalálom, végig futtatom szemeim, majd meglepetten és sokkoltan fogadom be az új információt.

"Anastasia Redrick biztos abban, hogy Louis Tomlinson - vőlegénye - meg fogja csalni, Rebecca Colttal. Véleménye szerint, túl sok időt töltenek együtt. Így abban is biztos, hogy amint ezt a tényt be is bizonyítja, övé lesz Anglia és Európa, majd Walessel és Írországgal is köt egy megállapodást, majd Amerikából szerezz magának egy gazdag úriembert. Anastasia Redrick az egész világot magának akarja, és azt kell mondanom, eddig jó úton halad" 

- Mikor kelt? - kérdezi Liam, mire a szemem a lap aljára téved.
- Liam, ez tegnap íródott, mikor én az erdőben voltam, ti nem tudom hol, Lou pedig azzal a ribanccal...


Sziasztok, Bogyók! Meghoztam az új részt, és hát most irtó kíváncsi vagyok a véleményetekre. Bár mindig, de ez most nem lényeg. Két nap múlva a blog főszereplőjének a szülinapja (nem lehet 24 éves, nem) szóval az napra, dupla részt várhatok. Addig is puszi meg nagy ölelések! ♥♥

4 megjegyzés:

  1. Na oke...most ez igy tul sok volt! 1.Amikkor levagta a becseseget az durva volt!
    2.Úristen.
    3.Nem értem a veget..mire akkor most Sia tudj,hogy megcsalta öt Louis? 😢
    Nagyon siess az uj resszel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D nem, nem tudja, csak sejti, vagyis nagyon biztos benne, de nem tudja 100% - ra
      és már kint van

      Törlés
  2. én már összezavarodtam xD
    szóval csendben várom a végkifejletet :PPP

    VálaszTörlés