2015. december 21., hétfő

53. It Will Be Sexy #1

Vadak vagyunk, mint a fiatal vulkánok
Már eldőlt, mielőtt elkezdődött,
Mi már nyertünk



Lehajtott fejjel ülök a lépcsőn, a trágár szavak ömlenek ki a számon, a fejemben pedig össze-vissza kattog a fogaskerék. Elmondtam, hogy mit tudok... És nem kellett volna, még a fiúknak sem! Hogy lehettem ekkora balfasz? Kocsi fékezés miatt felkapom a fejem és a három srác siet felém, majd ül le elém és néz fel rám.
- Szóval Rebecca... - kezd bele Harry.
- Oké, inkább ne mondjatok semmit! Reggel kurvára betett az a kibaszott csók, vagy smárolás... És mikor elmentek, túl nagy volt bennem a feszültség. - mondom sóhajtva.
- Nem mondtuk el Lounak! Vagyis akartam, de látszik, hogy neked ez kurva fontos, így nem... - mondja Liam rám mosolyogva.
- Tényleg? - nézek rájuk haloványan elmosolyodva, ők pedig biccentenek, így a nyakukba ugrok. Kicsit legurulunk a lépcsőn, de szerencsére a füvön kötünk ki, leszállva egymásról, felnézünk a csillagokra és hatalmasat sóhajtok.
- Hálát adok, hogy ilyen barátaim vannak, mint ti.. De holnap háború! - pattanok fel, mire rám néznek ijedten.
- Bassza meg! - kel fel Harry. - Bassza meg! Bassza meg! Bassza meg! - morogja fel-le járkálva.
- Oké, nyugalom. Akkor szerintem most pihenjünk le, mert reggel 8-kor gyülekező, aztán pedig indulunk. - mondja Liam, majd mintha a mai nap meg sem történt volna röhögve mentünk be, vacsoráztunk meg, és feküdtünk le, de képtelen voltam az alvásra. Így történt meg, hogy még a srácok aludtak én leszöktem a pincébe és befejeztem a két szobát. Mire felértem a nap épp felkelt, így betöltötte a konyhát és nappalit. Gyönyörű volt. A kávéfőzőhöz lépkedtem, és lefőzve még 3 adag kávét elindultam a szobámba. A bögréből kortyolok, majd besétálok a gardróbomba, ott pedig kutakodva megtalálom a ruhámat. Egy fekete hasas póló, sportmelltartó, fekete szegecses nadrág, bakancs, a fegyvertartó és az ágyra dobva őket, kortyolva a kávémból besétálok a fürdőbe. Lezuhanyozom, átcsutakolom testem, majd magam köré tekerve a törölközőt visszamegyek a szobámba. A hideg levegő átdidergett, de nem törődöm stílusban, törlöm át a testem, majd felöltözöm. A gardróbba visszasétálok, de nem állok meg a titkos ajtóig. Elfordítva a zárat belépek, felkapcsolom a lámpát és vigyorogva nézek szét. A falakon, az előtte lévő dobozokban lőszerek, lőporok ki tudja hány tonnában. Féloldalas mosolyt eresztek, majd a kis fegyverekhez sétálok. Végig simítok rajtuk ujjbegyeimmel, majd felkapva az egyiket a kezembe veszem. Colt 1911 Elmosolyodom, majd meg nézem a lő tárát, ami üres. Szétnézek, majd megtalálom a dobozát, és leguggolva elé, kibontom a dobozt és megtöltöm a fegyvert. Arrébb rakom óvatosan a dobozt, hogy ebből még kelleni fog, majd tovább nézelődöm, miközben becsúsztatom a fegyvert a helyére. A következő fegyver, amit a markomba fogtam az M9 - es volt, gyönyörű fegyver, és szinte tökéletesen passzol a kezembe. Ennek is üres a tára, így kikeresve a lőszereket belerakok annyit, hogy tele legyen, majd oldalamhoz rakva tovább kutakodok. Majd csöngetnek, én pedig lesietek és nem teljesen kinyitva az ajtót a postással kerülök szembe.
- Rebecca Colt? - kérdezi, mire biccentek. - A kabátja! - nyomja a kezembe, majd hátat fordít és lelép. Mi a franc? Még mindig kukucskálok ki az ajtón, a férfi már rég elhajtott, de Liam érinti meg a vállam és fordít magával szembe, miközben maga felé fordít. 
- Mond csak normális vagy? - kérdezi, mire megrázom a fejem.
- A postás meghozta a kabátom, és lelépett, jobban mondva a kezembe nyomta csak! - morgom, mire összehúzza a szemöldökét.
- Ebben biztos vagy? - kérdezi, én pedig biccentve válaszolok.
- Teljesen. - majd felveszem a kabátom. - Na? - kérdezem elvigyorodva.
- Helyes vagy, jól áll a szerkó! - nevet fel, mire kinyújtom a nyelvem.
- Tudom, hogy jól áll, de a csatába jó lesz? - kérdezem, mire megcsóválja a fejét.
- Magadra szerelsz golyóálló mellényt! - jelenti ki, mire felpufogok.
- És ha fejbe lőnek? - kérdezem, mire megfogja az állam.
- De legalább tudom, hogy volt rajtad mellény! Rebecca, ha már félig felvágott karral harcolsz, akkor légy biztonságban, és ne felizguljanak! - mondja, mire azonnal felfigyelek. - Jajj, ne! - nyög fel, mire vigyor telepszik arcomra.
- Liam, te egy zseni vagy! Egyedül leszek lány? - kérdezem, mire sóhajtva biccent. - Zseni vagy! Mindig is tudtam! - és a két arcát kezembe fogva szájára adok egy puszit. - Ezt most elterelés volt! - mondom, majd felrohanok, és meg sem állok a titkos szobáig. Kipakolom a fegyvereim, kivéve a coltot és az M9 - eset. 
- Azt a kurva! - nyög fel a hátam mögött, mire elvigyorodom. 
- Szóval, hogyan izgassak fel több férfit egyszerre.. - gondolkodom el, majd Liamre pillantok. - Azonnal keltsd fel Niallt és Harryt! Igyekezz! - lököm ki a szobából, ő pedig morogva elhagyja a szobámat. 
- De miért? Lőni kell, meg embereket ölni, nem felizgatni! - jelenti ki, mire a szememet forgatom.
- Szerinted, ha felizgulnak, mi lesz? Mi termelődik.. - kérdezem, mire furán rám néz.
- Ha ezt tudod, megeszem a kalapom! - jelenti ki, mire felnevetek.
- Megúsztad, én sem tudom! - rántok vállat, majd a barna szemeibe nézek. - De figyelem elterelésként tökéletes, és ha egy darabig, vagy kevés ideig engem néznek, a haverjaitok elfoghatják őket, míg mi 5- en bejutunk a főnökhöz! - mondom, most pedig ő fogja arcomat a két tenyere közé és lehet csókot a számra.
- Zseni vagy! - majd dörömbölve kelti fel Niallt és Harryt. Mondták már. Besétálok újra a gardróbomba, majd szétnézve újabb ruhákat találok, így felveszem a következő összeállítást. Egy fekete testre simuló nadrág, bakancs, és egy atléta, aminek hátul szaggatottan vannak kivágva helyek. Letrappolok, majd beperdülve a fiúk elé elvigyorodom. 
- Hű, anyám! - nyög fel Niall, mire elvigyorodom.
- Aaa, keress rövidnadrágot szaggatott harisnyával! - mondja Liam, mire Harry egyetértés jeleként biccent. Felrohanok, majd teszem, amit kérnek, csak nincs szaggatott harisnyám így felveszek egy sima feketét. Lebillegek, megállok előttük, Liam az ujjával fordulatot tesz, én pedig megcsinálom azt a testemmel, majd ajkamba harapva nézek a szemükbe.
- A kurva életbe srácok, arról nem volt szó, hogy minket is felizgat! - nyögi ki Niall, Harry álmosan, de hevesen bólogat, Liam viszont felsóhajt, leguggol elém, és széttépi a harisnyát néhány helyen.
- Liam! - sikkantok fel, de felnéz rám, kacsint, majd visszaül a helyére.
- Felmondtam! - jelenti ki Harry, és felrohan az emeltre.
- Én is! - mondja Niall, Liam pedig vigyorogva néz rajtam ismét végig.
- Így több fasz fogsz felállítani, mint a hármunkét! - jelenti ki vigyorogva.
- Ugyan, Liam... - mondom az ölébe ülve, és végig húzva ajkaimat fülcimpáján, kezeim ajkain simítanak végig. - Még nem láttál semmit! - majd szemébe nézve rákacsintok és felpattanva a konyhába megyek. 
- Utállak, Rebecca Colt! – kiabálja, miközben felmegy a lépcsőn, ajkaim közül pedig kuncogást hallatok. - Ne feledd, hogy hárman vagyunk, Rebecca! Nem érdekel, mi vagy te, de álló farokkal simán megduglak! - ordít vissza, majd egy ajtócsapás, belőlem pedig kiszakad a röhögés.


7 : 30 : Elindulunk nagy nehezen, mert nekem még be kell ugranom új telefonért.
7 : 43 : Az eladó baszakszik velünk, így Harry fejbe lövi, így mind a négyen beszerzünk egy - egy új mobilt. 
7 : 55 : Megérkezünk a főhadiszállásra, rengetegen néznek meg, de én inkább a telefonommal szarakodok.
8 : 00 : Louis Tomlinson belép és mindenki kussban marad. Odasétál hozzánk és feltűnően végig mér.
- Hol voltál tegnap? - kérdezi meg, mire felnevetek.
- Hát mindenfelé… Miért? - kérdezem féloldalas mosolyt eresztve.
- Liam felhívott, hogy hívjalak fel, aztán meg este is hívtalak! - mondja megvakarva hátul a fejét. 
- Az úgy történt, hogy új számom van. - magyarázom.
- Ja, egy telefonosnak annyi! - jelenti ki lepacsizva velem Harry.
- Mi a jó Istent csináltatok ti négyen? - röhög fel Lou, majd fejcsóválva rám néz. - És te? Úgy tudom ölni mész, nem a sarokra! - mondja felröhögve.
- Oh, olyan zseni a te exed, hogy ez a csata megnyerése csak úgy folyik az ereimbe.. - mondja Liam vigyorogva, mire Lou meglepetten néz végig rajtunk, de mind a négyen biccentünk, majd Lou tart egy kis monológot, újra letisztázzuk a tervet, majd elindulunk. 5 - en megyünk szimplán, nem szabad feltűnőnek lennünk, így szemüveg, meg mi egyebet, miközben arra készülünk, hogy elfoglaljuk a területeket, miközben Harry csak ennyit tud, közben övé lesz ez a területet, és ahogy ránézek, kis gödör a szája sarkában, a göndör haja, a zöld szeme, valakit még nagyon boldoggá fog tenni. Lassan elérünk a határhoz, én pedig kihúzódom az ablakhoz, és szerencsére sötétített ablakok vannak a kocsin, így nyugodtan szétnézhetek. Aztán egy pillanat alatt már Walesben vagyunk, de folytatjuk utunkat Cadiffig. Észreveszek pár gyanús tekintettet, de nem szólalok meg, és a fiúk sem olyan hevesebben beszélgetnek. Csendben és csak néha. Előveszem a telefonom. Július 13. péntek 11:11. Remek. Kívánok egyet, majd visszacsúsztatom a kabátom zsebébe és a fiúkra nézek.
- Hol a szállás? - kérdezem, Liam pedig egy hatalmas épület felé bök fejével.
- Nem tanulták még meg, hogy a föld alatt van még mindig a bázis.. - morogja Harry, de nekem itt valami gyanús. Kevés ember van az utcákon.
- Fiúk, ne álljatok meg. Lassan hajtsatok tovább... - mondom jobban nézve az épületek tetejét. 
- Miért? - kérdezi Lou, de hallgat rám, nem áll meg és a fiúk is nézni kezdik a területet.
- Ugye ez nem egy csapda? - kérdezi Niall, mire egy csillogást láttok meg, majd egy hatalmas durranás.
- Ki a kocsiból! Most! Igyekezetek! -  üvöltök fel, és kiugrok a kocsiból. Felpattanok és futni kezdek, majd visszanézek. A másik három fiú a másik oldalon, Lou meg én ezen az oldalon nézzük, ahogy a kocsi csomagtartóját eltalálja a golyó, és az egész kocsi berobban és lángra kap.
- Ez bizony csapda! - nyög fel Lou.
- És ti milyen szépen belesétáltatok... - túlismerős a hang. Megfordulok, és azonnal a számra fogom a kezem, ugye nem mindenki maffiózónak állt?!? Mond, hogy nem Istenem!
- Mi a francot keresel itt, Zack? - kérdezem visszafojtva a vigyorom.
- Bocs, rád nem emlékszem, Szépségem! Ki is vagy valójában? - rebegteti meg sötét szempilláját, sötét szőke hajába túr, majd felém kacsint.
- Bocs, ez Niallnek jobban áll. - fejcsóválva elvigyorodom, majd közelebb megyek. Int a testőreinek, hogy le a fegyvert, én pedig a kezemet gyújtom.
- Rebecca Colt, tudod, akit olyan szépen megerőszakoltál a suliban! - mondom vicsorogva.
- Te nem lehetsz! Úgy hallottam, hogy ő egy lepukkadt Fekete Rózsa nevű bárban rúd táncos! - mondja, mire leengedem a kezem.
- Oh, tévedsz szivi! Az a hely, nem lepukkadt, ahogy az a lány sem ott dolgozik már lassan 2 éve. Maffiózó és szereti a veszélyt! - majd megrebegtetve szempillám, közelebb húzom magamhoz a tarkójánál és megcsókolom. Látszik, hogy picit ledöbbent, mielőtt a kezemmel cselekednék, a kezemmel mutatok hármat a hátam mögött, majd kettőt és egyet, majd a fiúcska péniszébe markolok, ő pedig belenyög a csókunkba. A kezem pólója alá téved, és ekkor négy lövést hallok meg. A fiú kinyitja szemeit, én pedig cuppanással elválok tőle, a földre lököm, majd a fejét erőteljesen jobbra rúgom, miközben nyakára lépek. Nem vagyok képes eltaposni azt, de ő már fulladozik alattam. Kiemelem a kabátomból a fegyverem és fejbe lövöm. Kisebb füsttel kirepül a golyó, egyenesen a fejébe, még párat mozog, majd teljesen abba marad. Visszalépek a betonra, majd a fiúkra nézek, akik vigyorogva néznek rám, bár egy kis meglepettséget is látok a szemükben.
- Szóval, hol van az a maffia főnök? - kérdezem, mire szakad a húr, felnevetnek én pedig velük nevetve indulok el, majd elsétálunk a berobbant kocsi mellett, és 5 - en indulunk meg Wales utcáin. 


Sziasztok, Bogyók! Először is már 9 - en követik a blogomat, amit nagyon köszönök! Másodszor pedig elértük a 13.000 - et. Reggel mikor feljöttem, azt hittem sírva fakadok! Köszönöm szépen és hát a következő részt holnap hozom! Addig is puszi! ♥♥

4 megjegyzés:

  1. éééééééén holnapot akarok :DDD
    amúgy bocsi, hogy nem irok valami hosszú komikat, de egyszerűen képtelen vagyok, mivel napi szinten semmi újat nem tudok kitalálni, ugyan azt meg nem akarom állandóan irni XD ha valami nem tetszene arról úgyis szólnék ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond! A lényeg pedig az utolsó mondatban vagy, meg egyáltalán köszönöm, hogy komizzol/tok! Feldobjátok vele a napjaim nagy részét ♥

      Törlés