2015. december 12., szombat

43. THE THIRD (18+)

Szeretem az őrületet, az esztelen hülyeségeket,
Annyira felvillanyozol, mint amikor beszívok egy jointtól




Rámászok a szöszire és vigyorogva megcsókolom. Belemarkol fenekembe, majd feljebb csusszan. Lehúzza magáról a pólót, majd rólam is lekapja, és a nyakamat kezdi el kényeztetni. Kezeim végig futnak felsőtestén, majd a nadrágja sliccét lehúzva bokszeréből kikapom a már meredező farkát. Felnyög, mikor hozzáérek, majd ujjaimmal keretezve fel-le kezdem el mozgatni ujjaimat. Beleharap nyakamba gyengéden, mellembe belemarkol, amitől én is nedvesedni kezdek. Kezeivel ügyesen kioldozza a melltartót, majd kezeivel lefejti a vállamon maradt pántot, majd ledobja a földre. Szemeibe nézek, miközben jobban rászorítok farkára, mire felnyögve elvigyorodik és gyorsan maga alá ránt. Lehúzza rólam a nadrágot - alsóneműmmel együtt-, róla is a földre hull, miközben feltépi fogával az óvszert és rám kacsintva felhúzza hosszára. Felém mászik, megcsókol, majd belém hatol. Felsikítok, de csókkal belém folytja. Miért kell egyből betámadni? És ha nem vagyok elég nedves? Suhan át az agyamon e két kérdés, tuti már itt véreznék. Döf rajtam, amitől egy nyögés szakad fel belőlem, végig húzom körmeimet hátán, majd újabbat lök. Állatias hörgés szakad fel belőlem, mire elmosolyodom és vállába harapok. Szemembe néz meglepetten, majd gyorsít tempóján. Vonaglok alatta, lihegésem szaporodik - az övé is -, majd ismét megcsókol. Alsó ajkamba harap, ugyanekkor mellembe markol. Felnyögnék, de megcsókol és Isten bizony hálát adtam annak az embernek, aki először csókolta meg a másik embert szájon, mert kettő kopogás hallatszott az ajtón. Niall sokkoltan nézett a szemembe, elengedte ajkaimat, én pedig felsóhajtva elmosolyodtam.
- Öhm.. Becca itt vagy? - Hazza! A kurva életbe már!
- Ne, hogy válaszolni merj! - morogja Niall, miközben lök rajtam. Én ne válaszoljak, de ő dughat tovább... Persze, Horan. - Ha fent vagy, nem tudod, merre lehet Niall? Vagy, hogy kivel lépett le? - Niallre pillantok, aki már a számra tette kezét, és én is ezt teszem az övével mikor nyögés szakadna fel belőle. - Jó, akkor álmodj további jó éjszakát, Rebecca! - sóhajt fel majd léptei tompulásával Niall keze is lazább lesz ajkaimon. Elengedem a száját, mire felnyög, és én is teszem, mikor szám szabaddá válik, majd az orgazmus mindkettőnket beterít. Ledől mellém, kidobja az óvszert, majd rám pillant. Szemébe nézek, majd mindkettőnkből kitör a nevetés, és ismét egymás száját fogjuk be, hogy maradjunk csöndbe. Végső állomásba, már a párnát szorítjuk az arcunk elé, majd mikor enyhültek a röhögő görcs következményei egymás szemébe néztünk.
- Amúgy tényleg kurva jó vagy, Rebecca! - mondja vigyorogva.
- Te sem vagy rossz, de Styles vitte a pálmát! – mondom, mire mindketten felkuncogunk.
- Hálát adok, hogy becsuktad az ajtót. Most képzeld el, hogy benyit és mi meg.. - mondja, mire felnevetek
- Lehet ő is beszállt volna.. Uh, hármas! Még úgy se volt benne részem! - mondom izgatottan.
- Visszahívhatom! - mondja rám kacsintva.
- Nem kell szöszi! Inkább aludjunk! Nekünk holnap a legkorábban felkelni! - mondom megdobva egy párnával. Visszadobja, majd kidől mellettem, magunkra húzom a takarót, majd pár perc után a szöszi egyenletes lihegésére elaszom.


 Másnap én keltem a legkorábban, de amikor lementem nem számítottam ekkora... rendre? Liam a kanapán volt szétterülve, Hazza a földön, de senki nem volt itt - lent - rajtuk kívül. Fura. A konyhába lépve látszottak a buli maradványi, de csak a sörös üvegek miatt. A kávéfőzőnél megállva készítek kávét, majd a naptárhoz csoszogok mamuszomba és beírom a mai napra a 3. - at. Sóhajtva mosolyodom el, majd megyek a kávéért. Kitöltve magamnak egy bögrébe, készítek újabb adagot, majd még kettőt.  Liam kóvályog be a konyhába, helyet foglal az egyik bárszéken, majd rám néz. Barna szemeiben egy kis vágy lapul meg, végig nyal alsó ajkán, majd a szájához emeli a bögrét.
- Hamar kidőltél, túl hamar! Ott hagytál álló farokkal! - morogja lecsúsztatva a keserű italt. - Blaah! Cukor? - kérdezi, mire vigyorogva elé tolom.
- Tej, ha kell a hűtőben. - a következő lélek, aki kijön puszit nyom az arcomra, majd leülve elengedő cukrot téve a kávéjába, belekortyol. Nem is olyan rossz, itt állok egy szál pólóba, egy tangámba és egy mamuszban, ők pedig bokszerben vannak. Egyáltalán miért ábrándozom én erről, sokkal, kevesebb ruhával is láttam már őket.
- Kurvára fáj a hátam! - mormogja, mire elmosolyodom.
- Legközelebb aludj az egyik vendégszobába. - mondom, majd meg jön a harmadik jó madár is. Leül és homlokát a pultra téve... horkol?
- Keltsd már fel! - bök Liam felé, mire az kávéjába cukrot téve elé csúsztatja.
- Horan, itt a kávéd! Kelj fel! - majd megfogja a haját és úgy rántja fel. Meglepetten nézzem, ahogy a szöszi leragadt szemekkel kezdi el keresni a bögrét, majd beleiszik és pár perc múlva kinyílik a szeme.
- Azt a kurva! - mondom újabbat kortyolva.
- Legközelebb akkor kelne fel, ha kaját tolnánk elé! - mondja Harry kómásan, rekedtesen felnevetve. Istenem, mi ez a hang?
- Kapd be! - mondja Nialler, mire elmosolyodom.
- Ha már itt tartunk… Hova tűntél te az este? - Niallre nézünk mind a hárman, aki kiissza a bögrét, és elvigyorodik.
- Egy csajjal voltam a kertben. Aztán meg feltántorogtam és beestem az egyik vendégszobába! - mondja vigyorogva. – Nem emlékszem a nevére, sem a kinézetére, csak megszopattam, aztán kiadtam az útját. Szóval ne kérdezettek!
- Esküszöm vagy hatszor átnéztem a szobákat, kivéve a Beccéát! Ja, és ha már itt tartunk... Te álmodba ujjazod magad? - kérdezi, mire legszívesebben visszaköptem volna a kávét, de úrinőhöz méltóan lenyeltem, majd a zöld íriszbe néztem.
- Mit krákogsz, Fürtös? - kérdezem meglepetten.
- Hát, ha maszturbálós álmod volt, szívesen hívhattál volna, mert mielőtt bekopogtam volna hozzád, esküszöm, tompa nyögéseket hallottam! – mondja, mire felnevetek.
- Ki tudja, mit csinálok én álmomba? - kérdezem újabbat kortyolva és mikor felmérem Liam és Harry arcát, hogy nem engem néznek Niallre pillantok, aki engem néz és rákacsintva megfordulok és elmosom.
- És mit terveztettek mára? - kérdezem ismét megfordulva. Mind a három egy pontot bámult - jelenleg a nemi szervemet takaró felületet - majd mind a három a szemembe nézet.
- Kijózanodást! - mondja Harry felemelve poharát és kortyol belőle.
- Vagy gyertek el velem vásárolni! De nem ruhákat! Lent van egy kurva nagy tér, a közé behúzok egy falat és az egyikbe berakok egy rudat tükörrel, a másikba pedig egy ringet, meg boksz zsákot, kezdem magam gyengének érezni! - mondom vigyorogva.
- Ott az ágy! - vágja rá Liam.
- Az ágy, Liam! Nekem az egész izmomat át kell mozgatni! - mind a hármukon perverz mosoly ül ki, miközben egymásra néznek. - Jajj, srácok tudjátok, hogy egy hármasban benne lennék, de egy négyes? Mi a rákot kezdjek én három fiúval? - kérdezem felnevetve.
- Egyikünket szopod...
- ... a másik seggbe rak.
- ...a harmadik meg csinálja a szűk kis puncidba. - ezt a mondatot hárman rakták össze, és mi faszom?
- Ugye ezt nem gondoltátok komolyan? - kérdezem, mire felnevetnek.
- Ha meggondolod magad az ajánlatunk áll! Most viszont, ha vársz úgy 1 órát, akkor hozva abból az isteni sütiből visszajövünk és felmérjük lent, a terepet. - mondja Liam belecsípve az arcomba, én pedig még mindig sokkoltan bámulok a lépcsőre, ahol épp most mennek fel a srácok. Most ugye csak szívattak? 

Sziasztok, Bogyók! Hogy tetszett? Meg volt Harry, Liam és Niall is, tudom Louisra vártok! És sietek vele, ígérem! ♥♥

4 megjegyzés:

  1. Waaa...imadom! Igen Louisra varunk❤

    VálaszTörlés
  2. oké, nálam is vannak határok, és szerintem most ezzel a hármas dologgal Te átlépted. szóval gusztustalan ( bocsiiiii, nem bántásból, csak na nekem ez már felül múlja a képzeletemet :| )
    viszont Louis már jöhetne ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek, de ne gondold hogy komolyan gondoltam az már... Valami nagyon rosszra mutatna :D

      Törlés