2015. december 11., péntek

42. Party, DJ, Horny

Kihasználtnak érzem magam, de még mindig hiányzol
Egyszerűen érezni szeretném a csókod 
Rádöbbenek, hogy mennyire van rád szükségem


- Szóval így lettél te 23 éves! - mondom belemarkolva a vállába, majd eltűnök mellőle és gyorsan a konyhába megyek. A - a, ez így nem lesz jó! Elérzékenyülök mellette! A kurva életbe!
- Minden oké? - jön oda mellém Payno.
- Egy kurva erős italra van most szükségem! - visszanézek Loura, akit épp akkor kap le a menyasszonya, undorító! - De gyorsan! - nézek vissza Liamre.
- Nem ihatsz, Picúr! - mondja sóhajtva. - Pedig ha nekem lenne egy csajom, most én is dögivel önteném magamba az alkoholt! - jelenti ki, majd Niall somfordál oda hozzánk.
- Niall! Cukorfalatom! Ugye van, dugi csokid most nálad? - kérdezem vigyorogva.
- Nincs, de láttam a hűtőt... - kezd bele, én pedig, most képzeletbe fejen vágom magam.
- Hát persze! Nekem van egy aranyat érő bejárónőm! – mondom, és kivéve a hűtőből 3 csomag tábla csokit az egyiket kibontva már majszolni is kezdem.
- Neked aztán tényleg betesz az alkohol hiány! - nevet fel Hazza hozzánk vegyülve.
- Hé, a csaj terhes, nem? - kérdezem a ribancra mutatva, akinek a kezébe ott lapul a vodkás pohár, amit épp lehúzni készül.
- A - a - a! - veszi ki Harry a kezéből.
- Na! - nyávog fel.
- Semmi, na! - szól rá Johanna. 
- Csokiba kell menekülnie szegénynek! - mondja Lotts rám pillantva, mire felnevetek.
- Nekem semmi bajom ezzel! 
- Igen, szegény lány! - kacsint Loura a ribanc, mire a szemem elkerekedik. Na, ne! Ezek szövetkeztek?!? Meglepetten fogadom be az információt, majd  tovább tömöm magamba a csokit, de már nem olyan fürgén.
- Történt valami? - jön oda mosolyogva Niall. 
- Hogyne, semmi! Csak Louval töltöttem az egész napot, és Niall, semmi nem történt köztünk. Pedig meg volt rá a lehetőség és nézd meg! - mondom sóhajtva, Niall Loura, majd a ribancra nézz, majd ismét rám.
- Sajnálom! - húzza el a száját.
- Ne sajnáld, én se teszem! - vigyorodom el, majd újabb kockát nyomok magamba.
- Csoki túladagolásba fogsz meghalni! -  nevet fel. Pár perc múlva Johannék elköszöntek és miután leléptek egymásra vigyorogtunk a szöszivel. Harry lekapcsolja a lámpát, Payne beáll a DJ  pulthoz, mi pedig a "táncparkettre" megyünk. A zenét hangosabbra kapcsolják, Niall pedig megfogva a kezem megpörget. Felnevetek, majd kezemet vállára téve simulok hozzá.
- Köszönöm! - suttogom a fülébe és puszit nyomok füle alá. 
- Ezt ne csináld többet! - mondja rekedten a fülembe, mire elvigyorodom.
- Miért? Tán felizgat, Horan? - kérdezem újabbat nyomva oda.
- Ne pimaszkodj, Rebecca! – szól rám erényesebben. 
- Már pimasz is vagyok? - kérdezem a kék szemébe nézve.
- Meg rossz is! - nevet fel. 
- Na! - mondom vigyorogva, mire felnevet. Majd elenged, és a konyhába megy. Én a DJ - hez megyek, aki vigyorogva biccent felém. 
- Tudod, hogy kell kezelni? - megcsóválom a fejem, mire még szélesebb vigyor terül szét arcán. - Gyere!- megfogja a kezem és beránt maga elé. Rám adja a fejhallgatót, és az egyik fülemről levéve magyarázni kezd. 
- Szóval vegyük ezt a dalt! - mondja és berakja Jason Derulo - Wiggle számát. - Érezned kell a ritmust, hogy tudd, hol kell belekutyulni! - mondja, majd meg is teszi. Ezután valamit nyomogat, lejjebb húzza a pöcköket és a hangszórókból hirtelen Martin Garrix - Animals száma kezdett üvölteni. 
- Ez baromi jó volt! - mondom vigyorogva. 
- Na, akkor most keverjünk bele egy picit! - megfogja a kezem és ujjaimat vezetve belekeverünk a zenébe, és waow.
- DJ - nek kell lenned! - mondom vigyorogva. 
- Csak házi DJ vagyok, Rebecca! - mondja nevetve, majd újabbat belekeverünk. A következő számnál viszont elkértek Liamtől. 
- Mégis mi a jó istent csinálsz? - kérdezi Lou idegesen.
- Eddig DJztem! - mondom nevetve.
- A pali rád van mozdulva, Rebecca! Sőt a farka már kellően áll! - mondja, mire szememmel megbizonyosodom róla.
- Ugyan már, Tomlinson!- mondom derekát átölelve. - Ne légy féltékeny! Én se voltam az, mikor előttem kapott le a menyasszonyod! - suttogom a fülébe, majd eltávolodva szemébe nézek
- Saj.. - kezd bele, de befogom a száját.
- Ne sajnáld, a menyasszonyod! Csak ne féltékenykedj, mikor téged pont előttem kapnak le! - mondom, és végszóra megjelenik a ribanc és megteszi, újra megcsókolja, csak most ellőttem, majd mellé állva rám vicsorog.
- Hogy élvezed a bulit, ital nélkül? 
- Én remekül, sőt! És te, hogy van a pici? Vannak már reggeli rosszulléteid? - kérdezem nevetve.
- Azok nem az első hónapban vannak! - mondja gúnyosan fintorogva.
- De! Cecillel, a sógornőmmel beszéltem erről. Úgy az első hónapban jelentkezik és a harmadikig tart. - mondom vigyorogva. - Viszont, ha most megbocsátanak a jegyesek! Harry szerintem épp engem akar levadászni! - mondom kuncogva, majd intve ott hagyom, és a fürtöshöz megyek.
- Na? - kérdezi vigyorogva és a csípőmre teszi a kezét.
- Lou féltékeny lett Liamre, mire mondtam neki, hogy neki csak felállt, de nem kapott le előtted, mire bocsánatot kért volna, én pedig mondtam neki, hogy ne tegye, erre megjelent az a szuka, felhoztam a terhességet, amire nem tudott válaszolna, majd kiszúrtalak, ahogy felénk közeledsz, amit köszönök! - mondom puszit nyomva az arcára.
- Semmi, para! Hallod, de Liam tényleg nagyon beindult! - mondja, mire a srácra nézek. Tovább folytatta a DJ - kedést, és mintha megérezte volna, felnézet és rögtön szemkontaktusba kerültünk. Mindketten elvigyorodtunk és rákacsintva visszafordultam Harryhez.
- Pedig az itt lévő lányok közül én vagyok a legszolidabban felöltözve! - mondom nevetve.
- Talán pont ez az! Láttunk téged táncolni régen, és most pont te vagy a legszolidabb! - nyög fel.
- Nyugi, Styles! Ha akarjátok, átöltözhetek! - elvicsorodik, majd közelebb hajol.
- Megismételhetnék azt az éjszakát... - lihegi fülembe.
- Na - na! - mondom felnevetve és ellököm magamtól. - Mentem átöltözni! - mondom vigyorogva. Mielőtt felszaladnék, a lépcsőn bemegyek a konyhába, ahol Niall gumicukrot töm magába.
- Uh! Kérek! - felém nyújtja, én pedig kiveszek pár szemet, és a szöszire nézek. - Miért vagy szomorú?
- Csak mindenki tök jól van. Louék az előbb léptek le, én meg itt vagyok csaj nélkül, dudorodó farokkal! - sóhajt fel.
- Oh, ezen segíthetünk, cukorfalat! - mondom vigyorogva és újabb gumicukrot emelek ki a csomagból.
- Meg a nagy faszt! Ha Lou rájön, hogy megkúrtalak, nekem annyi! - mondja felnevetve.
- Figyelj... Nem kell róla tudnia! - mondom bekapva egy gumicukrot. - Én tudok titkot tartani. - mondom vigyorogva.
- Tényleg lefeküdnél... velem? - kérdezi furán.
- Szöszim! Helyes vagy! Ki ne feküdne veled le, Cukorfalat! - mondom belecsípve az arcába.
- Hát az olyan csajok, mint te, nem! - mondja nevetve.
- Oh, de hogy nem! Csak vak vagy! Ha kell holnap után elmehetünk a szemészetre! - felröhög, majd rám néz komoly boci szemekkel.
- Annak ellenére, hogy Louist szereted, lefeküdnél velem? - kérdezi, mire kislányos mosollyal biccentek. - Ne etess! - mondja grimaszolva. Közelebb megyek ajkaimat a nyakára tapasztom és kiszíva az érzékeny területet, ujjaimat levezetve a felsőtestén felmarkolok mogyoróiba.
- Baszki! - nyög bele fülembe, mire cuppantva szakadok le a nyakáról. 
- Szóval...? - kérdezem, mire elvigyorodik.
- Te is be vagy indulva? - nevet fel, mire elvigyorodom.
- És ha tudnád, hogy ezt mióta meg akartam már csinálni! - nyalok végig alsó ajkamon, majd beleharapva megrebegtettem a szemem. A röhögés benne akad, eldobva a csomagot közelebb hajol.
- Hol tudunk úgy felosonni, hogy ne tudja senki, hogy mire készülünk? - kérdezi végig csúsztatva kezét a derekamon. 
- Menj fel, mintha wc - re mennél. Majd felmegyek én is utánad, hogy elfáradtam! - mondom, mire biccent, majd puszit nyom arcomra. Én a naptárhoz megyek. A piros filctollat a kezembe véve 22. - ére beírok egy nagy kettest ponttal, majd Liam felé megyek és mellé állva, lábujjhegyre emelve magam, füléhez hajolok.
- Felmegyek, mert fáradt vagyok. Bezárom a szobát is, hogy ne tudjatok bejönni! - mondom puszit nyomva arcára. Vigyorogva biccent, majd int és puszit küld a levegőbe. Játékosan elkapom és szívemhez helyezem, amin felnevet. Felrohanok nevetve, majd hirtelen valaki a falhoz ránt és megcsókol. Nem beszélünk többet bevezettem a szobámba kulcsra zárom és vigyorogva lelököm az ágyra. Mielőtt rámásznék, az órára pillantok, ami pont akkor üti meg az éjfélt. Hát, Louis Tomlinson szülinapja hivatalosan is véget ért. 

2 megjegyzés: