2015. december 6., vasárnap

35. THE FIRST (18+)

Az a tűz amely van a csípőidnek
kísértésbe visz minden embert

- Holnap te meg én bokszolunk! - jelenti ki Harry.
- Benne vagyok! - iszok még egy kortyot és felülök a pultra. - Tele vagyok!
- De te legalább nem vagy beindulva! - jelenti ki Lou morogva.
- Menj haza és dugd meg a menyasszonyod! - mondom arcára csapva.
- De én téged akarlak! - kezdi el puszilgatni a nyakam.
- A - a! Akármennyire jól esik, nem csalhatod meg az asszonyt! - mondom kicsit ellökve magamtól.
- De, én téged szeretlek! Hisz nem is szakítottunk! - jelenti ki, majd elvigyorodik.
- Pont ez az, akkor engem megcsaltál, de a ribancot még nem! Maradjon is így... kérlek! - mondom mélyen a szemeibe nézve.
- Jó, hívok egy taxit! - jelenti ki morcosan.
- Mi megyünk veled! - teszi fel a kezét Liam és Niall.
- Hazza? - mindenki felé fordul, de ő megcsóválja a fejét.
- Nem vagyok begerjedve senkire, csak az utolsó pizza szeletre! - furcsa, de ő ivott a legkevesebbet. Gyanús inkább. A fiúk válla vonnak, de én tovább figyelem, majd átülök mellé.
- Miben sántikálsz, Styles? - kérdezem suttogva.
- Ha ezek a faszok lelépnek... - mondja nagyot nyelve, majd a szemembe néz. - Megduglak! - jelenti ki vigyorogva.
- Szavad ne feledd, *¡Chico! - vigyorogva pattanok fel, majd kimegyek az előszobába.
- Harryre vigyázz! Képes megrontani, Angyalom! - mondja Lou két arcomat a kezébe fogva.
- Úgy lesz, de nem vagyok angyal, cicafiú! - kacsintok rá.
- A csók az megcsalásnak számít? - kérdezi suttogva, de helyettem Liam válaszol.
- Nem, csak siess! Itt a taxi, és én még ma dugni akarok! - morogja, mire felnevetek, Lou pedig megcsókol. Mikor elenged, egy szót suttogok, de nem érti, vagy nem hallja. Elmennek én pedig bezárkózva, visszafordulok és egyenesen a konyhába megyek. Harry épp mosogat (?), majd mikor végez, rám pillant.
- Mi az? - kérdezi felnevetve.
- Gyere velem! - megfogom kezét, majd felrángatom a lépcsőn.
- Tudod, hogy nem kéne veled szexelnem, sőt kifejezetten meg van tiltva! - jelenti ki a szobám ajtaja előtt.
- Csak te és én! Nem szólunk senkinek, ígérem! - mondom mosolyogva. Elvigyorodik, a kezét a fejem mellé rakja, majd megcsókol. Nem nagyon érzek semmit - mármint bizsergést, vagy pillangókat, vagy valami hasonló szarságot -, de tarkójánál fogva közelebb húzom. Belöki az ajtót, ledob az ágyra, majd fölém mászik. Én a nyakláncánál fogva húzom közelebb, majd csókban forrunk össze. A pólómat leveszi, és én is ezt teszem a sajátjával. Puszikat nyom végig a nyakamon, miközben alul izgat kezeivel. Egy nyögés hagyja el ajkaimat, amikor fogaival harap, hüvelykujja pedig jobban megnyomja a nemi szervem. Felkuncog, majd a kiszívott területet ott hagyva lejjebb megy. Végig puszilja a mellkasom, a két mellemet meg is harapja, de áttér a hasamra, még el nem éri a vénuszdombom. Letépi rólam a tangám, sóhaj hagyja el ajkaim mikor abbahagyja az ujjaival, de egy sikoly szalad ki számon, mikor mást - nedvesebbet, fürgébbet - érzek meg lent. Kezeivel erősen markol csípőmbe, majd nyelvével mélyebbre hatol. Lihegés, bizsergés szakad rám ugyanabba az időben, és Harry göndör fürtjeibe túrok. Bármikor képes lennék elmenni, annyira hiányzott már ez az intimitás. Ajkamba harapva nyelek el egy nyögést, majd mikor többre vágyom, nagyobb terpeszbe teszem felhúzott lábaim, és Harry haját meghúzom. Nyelvével felgyorsít, olyan technikákat nyom le, amitől hasamba kb. hetes fokozatú földrengés van, majd olyat tesz, amitől azonnal átszakad az a gát én és az orgazmus között. Egyik ujjával belenyúl nedves vaginámba, átmozgatja párszor, majd kivéve ismét nyelvvel támad, de sokkal mélyebben érzem most már, amitől azonnal elmegyek. A nevét sikítom, majd lihegve nézek le, ő pedig fel rám.
- Most jön az, hogy.. - mondom, majd egy ügyes mozdulattal helyet cserélünk. Lerántom a nadrágját, majd előkaparva egy óvszert a fiókból leteszem az ágyra. Felpillantok a srác szemeibe, ami most már sokkal jobban csillog, és a pupillák is tágabbak. Megcsókolom, majd ahogy ő tette kiszívom a nyakát, és lejjebb haladok. Amíg ő puszikat hagyott rajtam, én beleharapok bőrébe így haladva lentebb. Mikor péniszéhez érkezek, ujjaimmal tekerem, körbe majd lassan le-fel húzogatom ujjaim. Bekapom a makkját, majd fokozatosan haladok lentebb, miközben ujjaimat felgyorsítom. Harry is "rásegít", kezével diktálja az ütemet, nyelvemet mozgatom, majd egy hirtelen pillanatban heréit és megszorongatom. Felnyög, felhörög és tovább liheg. Gyorsabban mozgatja fejem, míg mély torokban kötök ki, és mikor őt is eléri az orgazmus, le se kell nyelnem, szinte rögtön a gyomromba csúszik nedve. Kihúzom magamból, de még fel se eszmélek, mikor ő már felettem van. Egymás szemét nézzük először, és tudom, mi zajlik benne. A tánc, mikor együtt táncoltunk. Elvigyorodik, felpattan, majd kikapva a farmer zsebéből a telefonját berak valamit. Elvigyorodom, mikor felismerem, majd felém mászik. Az óvszert felhúzza, majd belém hatol. Mélyről jövő sóhaj hagyja el ajkaim, de Harry nem vár. A zene ütemére nyomja belém magát még jobban, közben pedig fülem mellett liheg. Mikor a zene elhalkul, Harry megcsókol, de tovább mozog. Hajába túrok, lábaimat a csípője köré tekerem. Kezeivel mellemet markolássza, ajkaival ismét nyakamat szívja. A hasamba nagyobb területet elfoglaló bizsergés továbbra is nő, miközben megtalálja farkával a G - pontom. Mindkettőnkből nyögés szakad fel, majd még jobban rázendít. Hátán nem egyszer húzom végig körmeim, miközben ő továbbra is mellemet ostromolja, majd megtörténik, hogy újra a rózsaszín felleges orgazmusban kötök ki. Harry is még párat lök, majd ő is elélvezz. Kihúzódik, a kukába hajítsa a gumit, majd csak lihegünk. Majd megszólalva rám néz.
- Értek mindent! - vigyorogva nézek rá, majd betakarva magunkat elalszunk. Másnap reggel én sokkal korábban keltem fel, mint Harry így lementem a konyhába, persze pizsamában és valami reggelit szeretem volna összedobni, de semmi kaja. Persze. Elveszem a telefonom az asztalról, majd írok egy rövidke üzenetet a bejárónőnek, majd mind a három fiúnak küldök egy smst, amire azonnal jön a válasz. Mielőtt visszamennék felkelteni Harryt, a naptárhoz megyek és megkeresve a mai napot egy hatalmas egyest írok bele, majd vigyorogva rohanok fel. Kikapok pár ruhát a szekrényből, majd berakva őket a fürdőszobába Hazzához csoszogok.
- Harry... Harry! - simítok végig arcán, majd göndör fürtjeibe is beletúrok. - Hazza!
- Mindjárt anya! - morogja, majd átfordul a másik irányba. Meglepetten fojtom magamba a nevetést, majd a füléhez hajolok.
- Ha kijövök a fürdőből és te még mindig itt fetrengsz... nem lesz jó következménye. - jelentem ki, majd visszacsoszogva a fürdőbe, bezárom az ajtót és letusolok. Felveszem a szoknyám, majd az atlétát is, majd alap sminket feltéve - rúzs, szemfesték - kifésülöm a hajam. Visszamegyek a szobába, ahol Harry még mindig alszik. Sóhajtva mászok rá - szerencsére háton aludt jelenleg - így a mellkasára helyezve tenyerem közelebb hajolok.
- Harry... Harold, drágám! - mondom vigyorogva. Megrebegteti a szemét, de még nem nyitja ki. Újra egyenes háttal vagyok rajta, de most legalább kinyitja a szemét.
- Miért nem hagysz aludni? - kérdezi mosolyogva.
- Mert.. Éhes vagyok, itthon semmi kaja, és megyünk villás reggelizni! - jelentem ki vigyorogva.
- És erről, ami az éjszaka, hozzáteszem kurva jó volt, és tényleg megértem Lout miért te kellesz neki, köztünk történt... - nem fejezi be a mondatod, de már szem forgatva folytatom.
- Senkinek. Egy. Árva. Szó. Se. Ha kérdezik, akkor te aludtál a szomszéd szobában, én meg itt! Ennyi! - mondom vigyorogva.
- Köszönöm! - mondja hálásan.
- Na, igyekezz! Tusolj, mert még hozzád is el kell ugranunk, hogy átöltözz! - mondom leszállva.
- Akkor majd Niallnél letusolok, hisz vele lakom. - jelenti ki nevetve, majd felpattan. Felhúzza a bokszerét, a ruháit, majd rám néz.
- Mehetünk? - biccentek lent, még felvesszük a cipőnket, majd kimegyünk a garázsba.
- Megjött! - mondom a kicsikémhez rohanva és rádőlök a motorháztetőre.
- Azt a kurva! - mondja, mire biccentve vigyorodom el. – Na, foglalj szépen helyett. - elindul a vezető ülés felé, és rám néz meglepetten.
- Másik oldal, cica! Mond csak Anglián kívül voltatok már máshol is? – kérdezem, mire szem forgatva elvigyorodik.
- Persze, de mindig limuzinokat béreltünk ki, amit nem mi vezetünk! - ül be az anyós ülésre.
- Tiszta gázak vagytok! - ülök be mellé, majd bedugom a kulcsot, de mielőtt elfordítanám, Hazza megállítja a kezem.
- Ha Lout szereted, miért kúrtál velem az éjszaka? - szemébe nézek, ami tele van kíváncsisággal, de én csak elmosolyodom.
- Nem tudom. Úgy vagyok vele, hogy inkább dugjak egy ismerőssel, mint egy ismeretlennel. - mondom vállat rántva - És nem szeretném, ha Lou megcsalja a menyasszonyát.
- De akkor ott van Liam vagy Niall is! - jelenti ki elengedve a kezem. Elfordítom a kulcsot és ugyanakkor, amikor a motor felbőg én is megszólalok.
- Ne aggódj, ők is sorra fognak kerülni! - halkan préselem ki magamból, majd elindulunk. Egyenesen Niallékhez hajtok, ahol már Niall indulásra készen állt.
- 5 perc! - mondom kiszállva Harryvel, mire vigyorogva besiet, én pedig megölelve a szöszit, megállok mellette.
- Na, hogy telt az éjszaka? - kérdezi kaján vigyorral.
- Hármatoknak biztos jól, én aludtam és gondolom Hazza is. - mondom vállat rántva.
- Na, biztos volt valami! - mondja szélesebb vigyorral. A valami szónál újra lepereg előttem az éjjel, mire visszafogva a vigyorom megrázom a fejem.
- Nem hazudok, semmit nem csináltunk egymással. Én aludtam, mint a bunda. Harry meg lehet kiverte magának. - mondom vállat rántva.
- Pedig tényleg reménykedtem! - sóhajt fel.
- Miért? - kérdezem felnevetve.
- Hát, na! Biztos rég dugtál meg, Harry meg jó pasi - félisten, ahogy te mondanád. - felnevetek fejrázás mellett.
- Ne reménykedj, Szöszi! - rákacsintok, ami miatt kapok egy furcsa pillantást, de Harry felbukkan csizmában, hosszú fariban, egy félig kigombolt ingben és egy kalapban.
- Kezdem bánni, hogy nem feküdtünk le! - mondom a szám elé kapva a kezem, de közben Harryre kacsintok - Induljunk! - mondom, mire mindketten nevetve biccentenek. Harry beül mellém Niall a hátunk mögé és elindulunk villás reggelizni. Amint megérkezünk a két fiú már vigyorogva vár ránk, de látom a szemükből - főleg Louéből -, hogy valami nagyon böki a csőrüket.
- Nem. Volt. Semmi. - ejti ki a szöszi a szavakat, mire felnevetünk Harryvel és összepacsizunk, eközben pedig két sóhaj szakad fel a két srácból.
- Na, irány be, éhes vagyok! - jelentem ki, majd mind az öten benyomulunk. Egy kerek asztalt foglalunk le, mellém Lou és Harry ül, velem szembe pedig Liam.
- Sziasztok! Mit hozhatok? - mindenki palacsintát kér, majd miután elmegy, Liam néz a szemembe.
- Szóóval.. semmi? Egy csók? Egy kis előjáték? - kérdezi vigyorogva.
- Semmi az égvilágon. Még külön szobában is aludtunk, féltem, hogy a végén még ő is be kanul. - nevetek fel, akkor viszont valamit - vagy inkább két dolgot - érzek meg mindkét combom. Sunyin Harrryre pillantok, aki a fiúkra vigyorog, de egy gyors pillanatra rám kacsint, majd Loura nézek, akik mosolyogva néz rám, majd belemar a combomba. Jajj, ne! A szöszire és Liamre nézek ijedten, akik semmit nem vesznek észre, a csaj pedig pont ekkor tér vissza a rendelésekkel. Liamet nézem, aki végre rám néz, én pedig Harry felé biccentek. Furán néz, mire tátogni kezdek, mikor felmértem, hogy mindkét srác mellettem már enni kezdet… egy kézzel.
- Rúgd meg! - tátogok neki.
- Minek? - szem forgatva tátogok egy kérleket, és megteszi. Megrúgja Harryt, akinek rögtön eltűnik a keze a combomról. Liamre nézek, majd kacsintva enni kezdek.

*Barátom!


Sziasztok, Bogyók! Tegnap raktam ki ezt a részt, csak történt egy kis fennakadás, amit ma reggel vettem észre, így hát most itt van. Ma még számíthatok a következő részre. Puszii! ♥♥♥

4 megjegyzés:

  1. Harry???????? hát okéééé....de neeeem....inkább akkor már Liam ;D na jó...ő se....LOUISSS.....az az igaziiiii

    VálaszTörlés
  2. NEEEEEEM!!!!Most tényleg lefeküdtek???:OO Na jó..!Következő.Részt.Most.:)) <33

    VálaszTörlés