2015. december 4., péntek

34. Iron Maiden

Ne mond, hogy talán
Hallgass velem Iron Maiden-t baby


- És minket kihagytatok? - kérdezi döbbenten Liam. 2 nap telt el, ma Június 15. – ke, Vasárnap. Liam és Lou pedig most tudta meg, mit csináltunk mi péntek hajnalban.
- Bocs, szivi! Hármasban nyomtuk! - mondom kifújva a füstöt.
- Akkor Des meghalt? - kérdezi Lou.
- A szél és a farkasok messze vitték maradványait. - vigyorodik el Harry költőien fogalmazott mondata után.
- Ezt, hogy érted? - kérdezi furcsán Liam.
- Hát miután kiélvezték, hogy megölték magamra hagytak - mentek aludni - én meg elvégeztem a többit. Zene mellett szétszaggattam, csontjait szétporlasztottam, amit elvitt a szél. És a bunker mögötti erdőbe letettem a húsokat, cafatokat, amiket már elvittek a farkasok.
- Azt a szentséges atya úristenit! - mondja Lou sokkoltan.
- Ja, valami hasonló! De istenem! Valami kurva jó volt! Majd visszaadjuk a felhasznált cuccokat. - mondja Harry kortyolva a vodkából.
- Nem szükséges. - mondom, ekkor viszont megszólal a telefonom.
- Mond, Pol! - mondom vigyorogva. Kért még pár napot, mert nem sikerült megtalálnia az említett kiskaput.
- Asszem' meg van! Ide kell jönnöd, most! - mondja idegesen.
- Rendben! Kb. 10 perc és ott vagyok! Kíváncsi vagyok! - kinyomom, majd a fiúkra nézek.
- Ti folytassátok a mesedélutánt, nekem közbe  jött egy fontosabb ügy! - mondom eltaposva a csikket, és kortyolva a vodkából útnak indulok.
- Mond meg Pollynak, hogy hiányzik! - kiáltja utánam Hazza.
- Ha már másfél évig nem kerestétek faszfejek, így jártatok! - mondom vigyorogva, majd ott hagyom őket. Gyalog megyek tovább és amint megérkezem Pol szinte azonnal berángat a házba.
- Szóval... Kicsit értelmetlen, de könnyű menet lesz. - mondja Pol.
- Na, akkor mond! - mondom összedörzsölve a két tenyerem.
- Szóval... Itt azt írja, hogy ha a beleegyező fél fia úgy viselkedik a megegyező fél lányával, mintha párkapcsolatban lennének, sőt menyasszony és vőlegényként, és nem jön közbe holmi harmadik, vagy megcsalás, vagy bármi más akkor felmondhatja a szerződést, de csak akkor, ha a megegyező fél lánya olyat tett, amivel megszegi a szerződést... Azaz például, megcsalta Lout, azt hazudja, hogy terhes, bántalmazza Louist. - mondja, mire furán nézek a szemeibe.
- Azt hazudja, hogy terhes? - kérdezem furán.
- Megesik. - mondja vigyorogva.
- Imádlak! - ölelem magamhoz.
- Semmiség! - nevet fel.
- Mikor érsz rá? - kérdezem vigyorogva.
- Az van Becca, hogy én elutazom innen Londonból... - mondja sóhajtva.
- Mi? - mondom sokkoltan.
- Hát az unokatestvéremhez Ausztráliába! - morogja.
- De miért? - kérdezem zavartan.
- Nem érzem már magam ide valónak, meg múlt nyáron megismerkedtem ott valakivel és azt hiszem, szerelmes vagyok. Mindennap beszélünk az óta és ahj..
- Megértem! Figyelj, azért ha úgy van, dobj meg egy sms - sel, hogy hívj már fel te seggfej, vagy valami, jó? - kérdezem mosolyogva.
- Rendben! Hiányozni fogsz, bár eddig is hiányoztál, de túlélem! Meg, ha bármi féle baj van, itt vagyok ügyvédként! - ölel magához.
- Észben tartom! - szorítom magamhoz, majd elengedem. - Jó utat! - mondom, mire mosolyogva biccent. A kezembe a szerződéssel leintek egy kocsit, és egyenesen Mark Tomlinsonhoz megyek.
- Rebecca! - nyit ajtót vigyorogva.
- Tán zavarok? - kérdezem belépve.
- Te sose! Na, mesélj! - mondja vigyorogva.
- Meglett a kiskapu. - vigyorodom el szélesen.
- Mesélj! Vodka, igaz? - mondja és az üveggel a kezébe visszatér.
- Ha Louis nem csalja meg Anastasiát és vőlegény módjára bánik vele, akkor bonthatja a szerződést, de.. - mondom kortyolva.
- Mindig van egy de! - sóhajt fel.
- De annak a kurvának el kell követnie egy hibát. Vagy megcsalja Lout, vagy bármi! - nem hiszem, hogy a terhességről tudna, és nem tőlem fogja megtudni ő is.
- A kurva életbe! Akkor ebből esküvő lesz! - mondja lehuppanva.
- De nem kötelező az esküvő, hisz nálam van Anglia, csak akkor ti ketten kurva nagy pácba kerültök, amit senki nem akar, gondolom! - mondom nevetve.
- Jól gondolod! - leülök mellé és egy darabig csak meredünk magunk elé.
- Miért dobott ki Johanna? - kérdezem meg lassan kortyolva az üvegből.
- Hosszú történet, ami nem hiszem, hogy rád tartozik! - morogja mellettem.
- Figyelj, tegnap előtt már benne voltam egy családi konfliktus megoldásában. Csak szeretnék tisztán látni! - mondom halovány mosoly kíséretében.
- Nem olyan hosszú történet. Régebben vertem Johannát és a gyerekeket is, leginkább Louist. Már akkor is voltak alkohol problémáim, de csak most jutottam el oda, hogy le is szokjak róla.
- Az egész családod utál ez miatt, Louis pedig legszívesebben megölne, mert elbasztad az életet! - morgom. - És az enyémet is.
- Talán meg is érdemlem, hisz előtte vertem meg az anyját, és ha könyörgött, hogy inkább őt verjem, miközben vertem lehordtam mindennek, de most hogy mindenki utál... Kurva szar egyedül lenni! - mondja, mire nevetve dőlök hátra.
- Nekem mondod. Egyedül élek abba a kikúrt nagy házba! - mondom, mire elmosolyodik.
- Vegyél egy kutyát. Feldobja a kedved, és fiút is szerezhetsz vele.
- Hogyne. Baszhatom én a fiúkat, ha nekem csak egy kell. - mondom nevetve
- Sajnálom! - nyög fel. Megszólal a telefonom, mire vigyorogva veszem fel.
- Mondjad, cicafiú! - Mark elvigyorodik, majd felpattan és elmegy.
- Lou látni akarja, hogy versz meg! - sóhajt fel.
- Mond meg neki, hogy először vele kezdem. Utána meg alszom. Kicsit túl vagyok terhelve. - mondom felállva és elhagyom a lakást.
- Vagy csak egy kis bulira van szükséged! - mondja nevetve.
- Nincs kedvem ahhoz se. - mondom sóhajtva. - Ti merre vagytok?
- Hát Niall, Lou szarakodik a GPS - en, hogy hol laksz. Liam vezet én meg felhívtalak. - nevet fel.
- Kérdezz meg tőle, hol lakik, te idióta! - üvölt bele Liam, mire felnevetek.
- Gyertek Markhoz. Jelenleg itt ülök a háza előtt a köveken, de srácok, engem csak hazaszállítotok! - jelentem ki.
- Ígérem, úgy lesz! - kinyomja pár percen belül, pedig már itt is voltak.
- Ülj egy picit balra! - kiáltja Lou kiszállva, megteszem, amire kér, majd furcsán nézek rá. - Részeg vagy? Nem számít.. - ül le mellém. - Ugyan ott ültem azon a napon, mikor a nagyim mesélt rólad és majd megevett az ideg. - mondja nevetve.
- Rendben, akkor most vigyél a kocsiba! - mondom fáradtan.
- Miben fáradtál el? - kérdezi furán.
- Nem tudom, csak ahj... nincs reményem. - suttogom mosolyogva.
- Hé, valahogy úgy is megoldom, hogy a ribanc helyett téged vegyelek el. Vagy lemondok Angliáról.. - jelenti ki, mire döbbent szemeimmel heves fejrázásba kezdek.
- Ha megteszed, esküszöm én magam foglak kinyírni saját kezűleg!
- Jól van, gyere! - ezzel feláll és felkapva menyasszonyi stílusban a kocsihoz szállít.
- Becca! - vigyorog rám Niall.
- Sziasztok! Haza.. - mondom nevetve, mikor Liam elindult előre.
- Egy kis bulii! - mondja Liam könyörögve.
- Nektek lehet, nekem haza! - csalódottan fordul meg, majd elmondva hol lakom hazaszállít.
- Jó bulizást nektek! - kiszállva becsapom az ajtót és bemegyek. Bezárkózom, a szerződést elrakom biztos helyre, majd leveszem magamról a ruháim és beállok a tusoló alá. A meleg víz lemoss rólam mindent, majd hajamat átmasszírozva mosok hajat. Miután kész vagyok, felkapom Lou pólóját és egy tanga mellé felvettem egy fekete térdzoknit. A hajamat vizesen hagytam, hadd omoljon vizesen a vállamra, majd benéztem a hűtőbe. Semmi, üresség kong mindenhol, bár nem is csodálkozom. Alig vagyok itthon, a bejárónő meg nem konyhás néni. Majd megkérem, vásároljon be, vagy nem tudom. Sóhajtva hajolok a hifihez és kapcsolok be zenét. Újra a konyhába megyek, de most vodkás üveget ragadok meg és kortyolok belőle egy nagyot. Felszisszenek, megrázom a fejem, majd elvigyorodom. A dalt először még halkan éneklem, majd amint oldódik bennem az alkohol, erősebbre tekerem így az egész ház a zenétől és tőlem dübörög. Mennyiszer csináltam ilyet középiskolás koromba és ahh… sok szar érzelem. Újabbat kortyolok, majd tovább üvöltöm a dalt.

♫ Shadows in the stars ♫
♫ We will not return ♫
♫ Humanity won't save us 
♫ At the speed of light ♫

- Tudtam, hogy szereti az Iron Maident! - az asztalon állok, megfordulok és felnevetek.
- Ti nem buliztok? - kérdezem leszállva.
- Iron Maiden?! - kérdezi vigyorogva Lou.
- Énekeljek Disneys dalokat? - kérdezem felvont szemöldökkel.
- Nekem megfelel! - nevet fel Hazza.
- Jó srácok, mielőtt beleélnétek magatokat. Semmi kajám, és éhen halok! - mondom, mire Liam felnyög.
- Imádlak Niall! - majd puszit nyomva a fejére kirohan.
- Hoztatok kaját? - kérdezem döbbenten.
- Niall ötlete volt! - mondja Harry. 
- Imádlak! - ugrok az ölébe és tele puszilom az arcát, majd Liam után szaladok. Épp pakolja ki a dobozokat és elcsórva hármat az elsőt kinyitva már enni is kezdek.
- Komolyan, mintha Niallt látnám! - röhög fel Hazza.
- Ha nem tetszik.. Khap bhe! - mondom teli szájjal.
- Gusztustalan vagy! - mondja Niall, majd ő is elvesz egy darabot. - Phacsi! - összepacsizunk és Liam is beesik a többi dobozzal.
- Szerintem maradt kint még három... - majd meglát minket és felnevet. - Malacok! - befejezem az első részt és már venném el a következőt, mikor a kedvenc számom szólal meg a bandától.
- Liam! - megfogom a kezét - akkor kezdet volna bele az evésbe -, de elhúzva éneklem a dalt, amihez röhögve csatlakozik, majd a többiek is éneklik az asztalnál. Megpörget, táncolunk, tombolunk. Mikor vége röhögve ülök vissza, és enni kezdek.
- Thudhátjok mhilyhen rhég vhártham mhár ilyhen phillhantha? – kérdezem, mire mind a négyen összenéznek. - Jó akkor kapjátok be! Köszönöm, hogy itt vagytok! - mondom és tovább tömöm magamba a pizza szeletet, ők meg felröhögnek. Seggfejek.


Sziasztok, Bogyók! December 4. - e péntek van, azaz 2 nap és mikulás! Juhii! Na jó leálltam, hogy tetszett? Kommentálni!! Köszönöm a kommenteket és a megtekintést! ♥  

4 megjegyzés:

  1. Fuu...nagyon jó lett! Végre meg van a kiskapu:) Imádlak!<33

    VálaszTörlés
  2. khm..tuti, hogy a csaj nem lesz terhes :DDDD megérzés :PPP ha meg mégis az lesz, akkor sem lesz Louis az övé :DDD

    VálaszTörlés