2015. december 19., szombat

51. We Are Fucked

Ha holnap nem akarsz az enyém lenni
Nem adnád fel miattam utoljára?

Megérkezünk és Lottie segít be engem a lakásba, ültet le a fotelbe. Pár perc múlva, pedig Lou rohan be és ölel magához, de olyan szorosan, hogy azt hiszem, megfulladok.
- Ok… Oké… Nem... kapok… levegőt! - csikarom ki magamból, mire elenged.
- Hol vérzel? Ki volt az? Istenemre mondom... - szólal meg, mire gyéren elmosolyodom.
- Semmi baj.
- Rebecca! Te vérzel?!? - kérdezi Poulston nagyi, mire Lou válaszol helyettem. 
- Valamelyik idióta fasz... Én kinyírom! - mondja, mire szó szerint kap egy tarkósat Johannától.
- Higgadj már le fiam, a lány mindjárt elvérzik, te meg itt sopánkodsz! Fogd be és takarodj előlem! - Lou szófogadóan leül mellém, Johanna pedig leguggol elém. Lou lesegíti a kabátom és csak ekkor látom meg milyen szép kis vágás van a csuklótól a felkaromig. 
- Édes Istenem, Rebecca! Mi a jó istent csináltál? - mondja Johanna elszörnyedve, de azonnal cselekszik.
- A kabátomat nézd már meg! - mondom Lounak, mire összezavart tekintettel megnézi a kabátom karját. A kurva életbe már. - Remek, most kérhetek új kabátot apától! - morgom, mire én kapok egy ütést az idősebb Poulstontól.
- Mégis mi a francot gondoltál, mikor megtámadtak? Tudod nem visszapofázni kéne, hanem menekülni! - mondja leszidva.
- Sajnálom, viszont a lányokért jobban aggódom. Lesz egy csomókérdésük, mert ismertek minket, és ránk is lőttek, míg száguldoztunk. Hiába mondtam nekik, hogy ők nem tudnak semmiről! – mondom, ekkor Liaméket is megpillantom.
- Felvittem őket, Lottienak egy kis altatót kevertem az italába, hogy ő is aludjon. Viszont igaza van Beccának! - mondja Liam.
- A kurva életbe már! Ezt akartam elkerülni! - mondja Lou.
- Semmi baj, Kincsem! Fizz és Lott úgyis sejtett már valamit! - sóhajt fel Johanna bekötve a kezem. - Valamelyik fiú hozza már ide a sütis tányért, ami kint van asztalon. Enned kell! Lehet túl sok vért vesztettél! - mondja, mire biccentek.
- Köszönöm és sajnálom! - mondom szomorkás mosollyal.
- Hé, ne sajnáld! Az ígéretedet betartottad. Vigyáztál a lányimra, azok az idióta barmok voltak.. - nyeli le a mondat végét. - Mindegy, a lényeg, hogy nem érintett ért, vagy fontosabb ízületet a lányokkal, pedig megbirkózunk! - mondja elmosolyodva.
- De én vittem őket Walesbe! - morgom, mire újabb ütést kapok a fejemre az idősebbtől. Auch.
- Fogd be, lányom! Ha azt mondja, Johanna, hogy nem baj, nem baj. És egyetértek vele, nem a te hibád, hanem azoké a barmoké. Most pedig edd meg a tányér sütit és ti pedig vigyétek haza. Pihennie kell! - mondja, majd mindkét Poulston elvonul a konyhába.
- Szóval... Így nem harcolhatsz! - jelenti ki Liam.
- Fogd már be, persze, hogy nem! De ne erről beszéljünk, biztos jól vagy, mert... - kezd bele Lou, de megfogom az állát és megcsókolom.
- Remek! Most, hogy befogtad, mind a négyen duguljatok el! - mondom körbe nézve, majd ismét Loura pillantok. aki zavartan néz rám.
- Szokása úgy elcsitítani valakit, hogy megcsókolja! - mondja Liam vigyorogva.
- Nem számít! Fogok harcolni, és lesz segítségem is Brúnó, akit még ma fel kell hívnom, hogy hozzon új kabátot nekem! - mondom, mire mind a négyen felsóhajtanak.
- Szard már le a kabátot pár órára! Megsérültél, látod azt a kötést a kezeden?! – szem forgatva biccentek Harrynek.
- Nem szarom le! Nekem az tényleg értékes volt! - mondom kinyújtva a nyelvem. - Szóval Brúnó és én is segítünk, nem érdekel, mit mondotok. Ti is megsérültettek, miattam! - morgom.
- Igen, de nekünk az már szinte rendbe jött, de az mostani, mi meg 2 nap múlva támadjuk meg őket! - mondja Niall.
- Nem érdekel! Majd tele tömöm magam, és figyelek a karomra! - mondom bekapva egy újabb sütit. Ez valami isteni!
- Nem lehet, Rebecca! - mondja Lou.
- Kérlek! Felkészültem és ki akarom nyírni azt a két köcsögöt! - mondom, mire mind a négyből sóhaj szakad ki ismét.
- Rebecca, nem! - mondja erélyesebben Liam.
- Akkor kapjátok be! - majd bekapom az utolsó sütit is, felkapom a kabátom és ott hagyom őket. Beülök a kocsiba és elhajtok. Még látom, ahogy Lou szalad ki idegbetegen, de nem érdekel. Nincs számomra olyan, hogy nem! Egyenesen haza hajtok, majd kiszállva előveszem a telefonom és nem érdekel az ára, felhívom Brúnót.
- Rebecca! Ez kibaszottul drága! - morogja Brúnó, mire felnevetek.
- Nem számít! Holnap jössz, nem? - kérdezem, mire megrekedve válaszol.
- Nem, holnap után! - mondja, mire elmosolyodom.
- Oh, remek. És benne vagy egy háborúban, olyan Anglia vs. Wales féleségben... - mondom, mire felnevet.
- Persze, mikor lesz? - kérdezi, mikor belépek a lakásba.
- Holnap után, szóval siess majd! - mondom nevetve.
- Rendben, még valami? - sóhajt fel.
- Hozz nekem egy új kabátot! 
- Minek? - röhög fel.
- Mert ez elszakadt! Na, majd mesélek, puszi! - majd kinyomom. Leveszem a cipőm, a hűtőből elveszek két nagy kólát, és a szekrényből még két adag chipset, majd felcammogok a szobámba. Bekapcsolom a TV - t és először Family Guyt kezdek el nézni, majd becsörtetnek a fiúk.
- Mégis, hogy a francba gondoltad, azt, hogy fogod magad és elmész? - kérdezi Harry, mire rájuk nézek.
- Pszt! Ez jó rész! - majd tovább nézem.
- Elegem van belőled, Rebecca Colt! - morogja Liam, mire felnevetek.
- Na spuri! Mindenkinek jut még két chips, meg kóla. Ha siettek megnézhetik a Fák Jú, Tanárúr elejét! - mondom vigyorogva.
- Most mond azt, hogy nem imádni való!- mondja Niall, mire azonnal leszalad, a többiek is így tesznek kivéve Lou, ő ledől mellém.
- Nem vehetsz részt benne akkor sem! - mondja, mire a szemébe nézek.
- Leszarom! Már Brúnó is benne van, lesz új kabátom és azt sem érdekel, ha meg is halok közben! Gondolom, arról gőzöd sincs, hogy az egész családod úgy röhög a szarakodásunkon, mint ha kurva vicces lenne, pedig nem az. És tudod, igazuk van. Tiszta gázak vagyunk! - mondom mosolyogva.
- Igazad van, tényleg nagyon gázak vagyunk. Mit javasolsz? – kérdezi egy kis idő után, mire felnevetek.
- Hogy is mondta, Fizzy vagy Lottie... Barátság extrákkal? - kérdezem, mire felnevet.
- Én benne vagyok, sőt eddig is ilyesmiben voltunk! - mondja, mire elmosolyodom.
- Nem tehetek róla, hogy sokáig bírom szex nélkül! Az esküvő után, pedig minden kurva jó lesz! - mondom bekapva egy chips szeletet.
- Reménykedek benne! - sóhajt fel, ekkor pedig a fiúk is megjelenek, elterülnek a padlón, mi Louval hasra fekszünk. Elindítom a filmet és elkezdjük nézni, és közben Lou ajkait érzem meg a nyakamon. Majd egy hirtelen mozdulattal felhúz és már a karjai közt vagyok. Belepuszil a hajamba, én pedig a filmre próbálok koncentrálni, de az illata, ahogy puszikat lehet a nyakamba, közben néha belesuttogja, hogy szeretlek, hogy hercegnőm, hogy kívánlak, elmondja, mit csinálna velem. Nem bírom ki, lehunyom a szemem, és ahelyett, hogy elképzelném, elnyom az álom.


Másnap reggel kómásan nyitom ki a szemem, majd olyan gyorsan ébredek is fel, és kibújva Lou karjai közül rohanok a wc - re. Amint elvégeztem a dolgom körbe pillantok a szobában. Harry és Niall egymáson alszanak - szinte -, Liam elfoglalta az ablaknál lévő kis ágyféleséget. Lou, pedig békésen alszik az ágyon. Elmosolyodom, majd kisunnyogok a szobából, letrappolok a lépcsőn és előveszek egy doboz tojást. Összekeverem őket, mikor csöngetnek. Az órára pillantok, ahol 10 óra környéke van, de azért odamegyek és kinyitom.
- Louis itt van? - kérdezi őrült hisztis módjára.
- Hát, gondolom! - mondom elvigyorodva.
- Ne játssz velem, ribanc! Loui itt van? - kérdezi meg ismét, mert szem forgatva a lépcső felé bökök.
- Fent egyből az elsőbe alszik. - elindul felfelé, én pedig utána. Megállok az ajtófélfánál és pont akkor pillantok fel, mikor a ribanc áteszi a lábát Lou ölénél, és tarkójával közelebb húzva megcsókolja, Lou pedig nem tiltakozik. Heves csókba kezdenek, de én csak addig nézem őket, még Lou ki nem nyitja a szemeit, amint ez megtörténik, ugyanolyan lendülettel trappolok vissza, amivel jöttem, és fejezem be a reggelit. Háromkómás fiú ballag le, és néznek rám idegesen.
- Most akarnak kúrni a vízágyadon! - jelenti ki Niall.
- Oké, egyetek! Jó étvágyat! - mondom elmosolyodva, majd újra felrohanok. A ribanc most vette le a pólóját és támadt ismét Lou ajkaira. Undorító. 
- Meg kérnélek titeket ne az ágyamon, amin alszok, minden este, éjszaka! - mondom köhintve.
- Leszarom! - jelenti ki a ringyó.
- Csak azért nem túrok bele a hajadba, tépem meg, és rángatlak ki azon a kibaszott ajtón, mert ha megteszem.. akkor mi is lesz? - kérdezi kíváncsian, mire elvigyorodom. - Semmi! Szóval vagy saját magadtól hagyod el a házam vagy az utóbbiak. És mielőtt azt hinnéd, kíméletes leszek... Tévedsz, Tündérem! - mondom rákacsintva.
- Ribanc! - morogja a szőke ciklon. Meg anyád is. Felöltözik, majd Loura néz jelentőség teljesen, majd elhúz mellettem. Míg mi farkas szemet néztünk, addig Lou felöltözött, és most megállt előttem.
- Nem tudsz már érdekelni! Legalább ne a szemem láttára, az én ágyamba, és legalább ne az után az este után, mikor mindent a réginek éreztem! De te Louis Tomlinson vagy! - mondom, majd ott hagyom őt. Nem szól, felesleg lenne. És azt is tudom, milyen, amit ő fog érezni akkor mikor kiderül, hogy mit csináltam a három legjobb haverjával. Oh, igen... Édes a bosszú és nagyon élvezetes, én pedig egy őrült ex - barátnő vagyok. Visszasétálok a fiúkhoz, és bár lehet, nem látszik rajtam, hogy tombol bennem a düh, hogy legszívesebben elmondanék mindent vagy nem. Nem tudom, mit tegyek. Ez az egész olyan pocsék helyzet... Lou elviharzik, becsapja maga után az ajtót, ránk pedig néma csend telepszik. A fiúk megették a reggelit és mikor megérzem pillantásukat felnézek.
- Lou egy fasz! - jelenti ki Liam, mire elmosolyodom.
- Én pedig, pont annyira vagyok kurva, mint az ő menyasszonya. Most, pedig.. Kibaszottul elegem van a macska egér játékból, szóval Louval itt végleg befejeztem, elengedtem. Nem érdekel, mától mit csinál, és mivel tegnap azt mondta, mi ketten soha nem leszünk barátok - ami tulajdonképpen igaz is - így csak két ismerős vagyunk. Ennyi. Nem fogok vele többet vacakolni, nem érdekel. A másik Harry, Liam és Niall.. Lehet egy világ törik össze bennetek, de mind a hármatoknak megvoltam. Azt még tudnotok kell, mielőtt végleg bemegyek a szobámba, az a ribanc tényleg terhes, csak az a gond, hogy nem Lou az apa. Csősztök! - mondom és a sokkolt fiúkat ott hagyom, én pedig bemegyek a szobámba. Leveszem a ruhákat és melltartót és az egyik bokszeremet veszem fel. Nadrágot rántok magamra, pulóvert, amiből kint van a vállam, majd a bakancsot veszem még fel. Nyár van, hideg van, és pici köd is. Egy londoni délelőttön nem lepődök meg, sőt élvezem is.  Majd kifestem a szemem, a szám és vigyorogva cuppantok egy puszit a tükörre. Nem fogok az érzéseimre gondolni, túl gyenge vagyok hozzájuk, hogy elviseljem őket, és megtörjek. Megtörni pedig nem akarok. Így tehát mutatom a világnak a védőfalat, hogy erős vagyok, legyőzhetetlen, miközben a védőfalban csak egy kicsi lány van, aki zokog, de felemeli a fejét, mert, ahogy apám megmondta, fel a fejjel, hercegnőm, leesik a koronád. Letrappolva a lépcsőn, Liam nyitja ki a száját, de azonnal becsukja és mind a hárman végig néznek rajtam.
- Elmentem! Este jövök, nem fogtok elérni, szarrá zúzom a telefonom! - mondom vigyort eresztve számukra, majd kacsintva lelépek. Beülök a kocsiba, és amint beindítom a motort, rátaposok a gázra. A telefonom megszólal, és amint a kijelzőn feltűnik a neve, csak vigyorogva szedem ki a  SD kártyát és dobom ki a kocsi ablakán. Úgy hajtok akár egy őrült, közben a zene üvölt a kocsiból, de senki nem szólhat be érte. Számba a cigarettával füstölök, és megérkezve megállok. Hogy hova jöttem? Én sem tudom. Erdő szélén vagyok, és csak beljebb megyek, még el nem érek egy kis tisztást. Lefekszem a fűbe és várok. Várom, hogy besötétedjen, hogy a csillagok felbukkanjanak és magamba szippantsam a természet illatát. Holnap jön Brúnó, holnap megtámadjuk Walest, holnap kell szembe néznem saját magammal. Képes vagyok magamat irányítani, nincs más csak én. Majd megtörténik, megjelennek a csillagok. Lehunyom a szemem, és magamba szippantom az illatokat és újra kinyitom a szemem. Gyönyörű. Egy ideig csak nézem az eget, elvagyok a természet lágy ölében, de mára az ennyi volt. Vissza kell térnem az életembe, ami jelenleg kész pokol. De megteszem. Felállok, visszasétálok a kocsihoz és bemegyek a városba. Belépek a bárba, és a csaposhoz hajolok.
- Rogert keressem, meg egy üveg vodkát! - mondom kacsintva, mire elvigyorodik.
- Szólok neki! - csábító mosolyt küld, én pedig alsó ajkamon végig nyalva hajolok vissza. Eltűnik pár percre, addig én megnézem a lányokat. Jól csinálják, és bassza meg, nagyon kell egy rúd.
- Rebecca Colt! Micsoda meglepetés! - ölel magához mackó testével, én pedig felkuncogok.
- Ugyan már. Lenne egy kérésem. Elkérhetem - e telefonod egy hívás erejéig, ígérem, mindent elmesélek! - mondom, mire felnevet.
- Oh, hogyne! Csapos egy.. - mondja, de lelegyintem.
- Már kértem! - majd kimegyek és felhívom Brúnót.
- Hali, bátyó! Lenne egy kis gond. A telefonomnak annyi, szóval holnap reggel mikor jössz? - kérdezem, mire csalódott hang szól vissza.
- Rebecca nem mehetek! Itthon szükség van rám! - morogja, majd félre vonul. - Az egyik baromarcú háborút hirdettet ellenünk..
- Azonnal haza megyek!
- Maradj ott és szerezd meg Walest! Legyünk rád büszkék, meg amúgy is téged akarnak ezek a buzik! - mondja sóhajtva.
- Istenem, kezdek kételkedni magamba! - nevetek fel. - Rendben, lelkileg veletek vagyok, vegyük annak! Azért a kabátot elküldheted! - most ő röhög fel.
- Azt már feladtam. Na, hali Rebecca! - mondja és kinyom. Hát, ez szívás nagymértékben. Visszasomfordálok, a vodkám már megérkezett így megfogva Roger irodájába megyek.
- Igen, Kincsem! Sietek haza és puszilom a gyereket! - majd kinyomja. Felpillant rám, majd elvigyorodik.
- Szóval mesélj! - visszaadom a telefonját, leülök vele szembe és felsóhajtok.
- Szóval.. Lefeküdtem Harryvel, Liammel és Niallel, majd jött Lou is. Tegnap átugrottunk Walesbe és megtámadtak így lett ez. - mutatom meg a sebem. - Majd este Lou olyan romantikus volt, vagy nem is tudom. Aztán ma reggel pedig ment dugni azzal a ribanccal. Lou még nem tudja, hogy mit csináltam, de tudom, mit fog érezni, mikor kiderül, de nem érdekel. - darálom le.
- Azt a kurva, Rebecca! - röhög fel.
- Ugyan ez! Most meg nincs telefonom, szóval vennem kell egy újat! - nevetek fel én is.
- De várjunk csak meg... Ugye nem azt akarod mondani, hogy lemondtál Louisról?!? - kérdezi, mire felnyögök.
- De. Elegem van! Döntsön, melyik ribanc kell neki. Én vagy a másik! - mondom, mire döbbenten nézz.
- Le vagyok nyűgözve! Elhihetted, hogy sose hittem volna, hogy ezekre képes leszel, de Rebecca.. - döbbent hangjától, kicsit összeugrik a hasam, de szerencsére folytatja. - Tudod, Lou is hozzám szokott jönni, mikor tanácsot kér, vagy csak egy kis külső szemet. És haljak meg rákban, ha ti nem egymásnak vagytok teremtve. Rebecca, nem szabad őt elengedned! Lehet, most ezt érzed helyesnek, de később meg fogod bánni! Gondolj bele, mi lesz 5 év múlva? - felnevet. - Ugyanezt mondtam a nejemnek is. Képelje el az életét 5 év múlva és mondja el nekem mit lát. Elmondta, hogy velem képzeli el két kis poronttyal, és hogy mi leszünk a legboldogabb család. És tudod mit tettem? Letérdepeltem elé és megkértem a kezét, ő pedig később bevallotta, akkor akart velem szakítani. Hidd el, azóta is csak nevetünk ezen. Most te mond el nekem Rebecca! Milyennek képzeled az életed 5 év múlva? - kérdezi mélyen a szemembe fúrva tekintetét. Ez akár olyan kérdés is lehetne, vele vagy nélküle… A válasz ugyanaz.
- Louis Tomlinson, sikeres maffiavezető. Felesége is a maffia tagja, akit kiskorában szörnyű dolgok érték, mégis talpon maradt. És most ők ketten irányítják egész Angliát, másik három barátjukkal. Amerikát és Angliát összekapcsolták. Eközben a is kiderült, hogy a feleség 2 hónapos terhes. Ideje volt már! - olyan mintha újságcikkben olvasnám, és a végén elmosolyodom. - Szeretem őt, de nem bírom ki, hogy miközben mi néha találkozunk és csókot lopok, lefekszem vele, hogy hozzáérek, ugyanazt teszi a menyasszonya is. - sóhajtok fel.
- Most rossz, elhiszem! De hidd el, hogy mindig van kiskapu! - mondja nevetve. És ekkor leesik... A kiskapu! A szerződés. - Mondtam! - vigyorodik el.
- Köszönöm! Édes Istenem! – mondom, majd megölelem és rohanok ki.
- Hova mész? - ordít utánam.
- Egy balfasz vagyok! Hívd fel Liamet! Édes Istenem! Szerelmes vagyok! Tudja meg az egész világ! - üvöltöm boldogan és szaladok a kocsihoz. Gázra taposok, és meg sem állok a házamig, majd berontva a fiúk nevét kiabálom, végig szaladok az egész lakáson, de sehol senki. Végül leülök a ház elé és bámulok magam elé. Ezt kurvára, de elbasztad Rebecca Colt!

4 megjegyzés:

  1. miért nem lehet itt írni szivecske szemű emojit ?? :c basszus, azt akarok ide írni és azzal minden elmondanék..
    most mondjam azt, hogy tudtam, hogy a csaj nem Louistól terhes? egyértelmű volt (sajna nekem már nehéz újat mutatani, túl régóta vagyok a szakmában) ;D
    siess a résszel

    VálaszTörlés
  2. Nem hiszem el! Miért itt hagyod abba? Meg fogok halni holnapig! :( Nem hiszem el! Louis meg egy szemét! Biztos az lesz, hogy Lou megtudja, hoyg Becca lefeküdt a barátaival,kiakad mindennek elhordja Beccát!:( Nagyon nagyon, de tényleg nagyon siess holnap a következő résszel <33

    VálaszTörlés