2015. november 12., csütörtök

23. New Orleans

Drágám, ő nem veheti meg a szerelmemet
Mert csak Rólad álmodom



- Akkor most a célod Louis Tomlinson… Miért? Hisz ő már a tiéd? - kérdezi Niall. 
- Hát, figyelj! Ki voltam ütve 5 hétig... – mondom, mire Harry felmorog.
- Majdnem elutaztunk Mississippibe! - elmosolyodom.
- Aminek nagyon örültem volna. De srácok, már csak 3 hónap és újra láthattok! - mondom elvigyorodva.
- Miért? - kérdezi kíváncsian Liam.
- Talán, mert visszautazom? - kérdezem nevetve.
- Baszd meg! - mondja Harry.
- Nem baszom meg, megbocsáss! - mondom elmosolyodva. - De mennem kell! Puszii, Lounak nem szólni, hogy megyek! – mondom, majd kinyomva őket lesietek. Végig megyek a folyosón, ott az egyik ajtón bejutok a VEE házba, azaz ami tele van gépekkel, meg különféle fegyverekkel, és hogy miért pont VEE a neve? Gőzöm sincs! A gép szobába megyek, ahol már apám és nagyapám tanakodik Mr Tomlinsonnal, azaz Markkal. 
- Engedjetek oda! Engem ismer! - mondom félre tolva mindkettőt, széket rakok közéjük - ami nem gördül - és belevigyorgok a kamerába.
- Rebecca, kellemes meglepetés! - mondja mosolyogva.
- Üdv ismét! Szóval ide utazol, vagy én menjek és egy üveg whisky mellett megbeszéljük a dolgot? - kérdezem kiroppantva ujjaim.
- Nem akarok erőszakot! - jelenti ki fenn hangon.
- Azt én se. - mondom vigyorogva.
- Rendben! De tudnod kell, ha elbaszod, akkor először én nyírlak ki téged, utána a fiam, majd minket nyírnak ki! - mondja, mire apám közbe akarna szólni.
- Maradj némán! Mit hablatyolsz? Titeket miért nyírnának ki? - kérdezem felhúzott szemöldökkel.
- Mert megölték az unokám! - morogja mellettem Victor.
- Kötöttem 5 hónapja egy szerződést az európai maffiával, amivel egyesítjük a két földrészt! – mondja, mire magam elé bámulva biccentek.
- Hogyan? - kérdezem a szemébe nézve.
- Lou és Ana össze fognak házasodni öt hónap múlva, utána írjuk alá a szerződést, a hivatalosat! - mondja, én meg alsó ajkamba harapok.
- De ha csak esküvő után írjátok alá a papírokat, akkor miért fog veszni Anglia? - kérdezem meg.
- Mert 5 hónapja annyira leitattak, hogy ha 1 év alatt nem házasodnak össze, akkor Anglia az övék! - mondja szomorúan.
- Baszd meg, Mark! - szól fel apám. - Barom vagy!
- Mindegy! Leszoktál már a piálásról? - kérdezem meg.
- 1 hónapja tiszta vagyok, szóval én whisky helyett iszok gyömbért! - nevet fel. 
- Seggfej! - mondom szem forgatva.
- Szóval 3 hónap! Ennyi időd van, hogy a lányomnak szerezz egy kurva nagy, kurva szép házat. Takarítónő, szakácsnő.. - kezdi el sorolni apám.
- Vegyél fel egy bejárónőt. Igaza van, keveset leszek otthon! - mondom elvigyorodva.
- Rendben, meg lesz! Akkor 3 hónap? - kérdez rá biztosra menvén.
- 3 hónap! Nem kell nekem luxus kocsi. Viszem a kicsikémet! - nevetek fel, majd kinyomom.
- 3 hónap... Tudod, milyen gyorsan elrepül? - kérdezi apám.
- És mit szólsz Luiz asszonyához? - nagyapámra nézek, majd felnevettek.
- Louis! És leszarom. Ha kiderül, hogy lefeküdtek - amiben már szinte biztos vagyok - rajta is bosszút állok, majd jön a szép felesége. De először is a küldetés. - mondom elkomolyodva.
- Mit fogsz csinálni? Kinyírsz mindenkit, aki nőket bántalmaz, aki molesztálja valamelyik családtagját? - kérdezi apám.
- Apaa! - húzom el a számat. - Először is elmegyek a tőzsdébe, és ami hasznosnak látszik, megveszem. Ez után jön, hogy a részvényeket befektettem. Várni kell, de türelmes leszek, eközben majd eljátszadozom a fiúkkal. A többi, pedig legyen az én tervem... - mondom felsóhajtva.
- El fogod baszni az esküvőt, igaz? - kérdezi nagyapám.
- És hogyan? - kérdezi most apám.
- Ez marad az én tervem. Hogy mi, Anglia és Európa is jól jöjjön ki. - nevetek fel, majd felállok, és ott hagyom, az öregeket hadd tanakodjanak. Felmegyek a szobámba és előveszem a telefonom és a TV - n behozva a skypot, hívom is az emberem.
- Becca! - köszön kaján mosollyal.
- Carlos! - vigyorodom el én is.
- Újabb menet? - kérdezi rám kacsintva.
- Kivegyem a lengő bordád és leszopod magad? - kérdezem megrebegtetve szempillám, de csak felnevet.
- Miért hívtál? - kérdezi mosolyogva.
- Egy fuvar, te meg én, New Orleans! - mondom felkapva a táskám.
- Drog vagy fegyver? - kérdezi meg.
- Muszáj nekem mindig a rosszban sántikálni? - kérdezem sóhajtva.
- Hááát... Az olyan szexi! - nevet fel.
- Elmehettek motorral is! - mondom, mire felröhög. 
- Először mond meg, minek kell New Orleansba menned! - mondja komolyan.
- Marco miatt! Holnap szülinapja és még most el kell indulunk, hogy holnap hajnalban visszaérjünk! - biccent, majd leteszi. 5 perc múlva itt van. Felkapom a táskám, majd leszaladok.
- Hova? - kérdezi Alex.
- Semmi közöd hozzá! - mondom puszit küldve neki.
- Igen jóba lettél mostanában Carossal. - mondja rosszallóan.
- Jézusom! Megsúgok valamit! Carlos meleg! - kiröhög.
- 16 éve ismerem, és azt ne mond nekem, hogy meleg.
- Így jártál! Mert én meg ő tuti nem keféltünk és nem hiszem, hogy fogunk! - mondom, majd megpuszilom az alvó Marc buksiját.
- Holnapra érj haza! - mondja gyengéden.
- Bízz bennem! Holnap lesz a keresztfiam legjobb szülinapja! - mondom, majd mikor két dudálást hallok már rohanok is ki. Behuppanok a piros Ferrariba - Carlos szeret menőzni, csak ezért még egyszer úgy el fogják verni -, és már el is indulunk.
- Mit veszel Marcnak? - kérdezi mosolyogva.
- Semmi közöd hozzá! – mondom, majd előveszem a telefonom. Kikeresem a számát és már hívom is.
- Ms Colt? - kérdez bele.
- Talált. Akkor meg van? - kérdezem.
- Ahogy kérte! Mikorra ér ide?
- Kb 5 óra. Szóval kérem, addig semelyiknek ne legyen baja! - mondom, majd lecsapom.
- Egyre kíváncsibbá teszel. - jelenti ki nevetve.




- 5 órát mondtál, nem? - kérdezi Carlos rágyújtva.
- De, ezért fogunk szétnézni! 3 hónap múlva megyek vissza Londonba, és még nem voltam itt. - mondom kifújva a füstöt.
- 3 hónap...Csak? - kérdezi elszomorodva.
- Ne légy annyira szomorú. Fogsz még rólam hallani. - mondom nevetve.
- Mikor? - kérdezi sokkal halkabban.
- Adj 2 hetet miután elmentem. Kocsival megyek a kikötőhöz, ott hajóra szállok, majd vonattal eljuttok Londonba. Ez nem tudom, hány óra lesz. - mondom szippantva.
- Figyelj, menj repülővel! - mondja komolyan.
- De így is azzal jöttem. Ismerkedni akarok a környezettel! - mondom pufogva.
- Akkor csak Angliáig! Utána mehetsz vonattal! Nagyon szépen kérlek! - könyörög.
- Meglátom! - mondom eltaposva a csikket.
- Köszönöm! Na gyere, Kislány, tomboljuk ki magunkat, hisz itt vagyunk New Orleansban! – mondja, majd eldobva a csikket bemegyünk egy kocsmába. Két vodkát kér, majd még egy kört.
- Menjünk! – mondom, mire biccent. Kimegyünk a kocsmából és hát - nem is én lettem volna -m de egy utcai bunyónak lettünk szemtanúi.
- Istenem! Az ilyeneket mindig imádom! - mondom, és megfogva Carlos kezét beráncigálom a tömegbe. Két nő verekedett, ha ezt lehet annak hívni. Mindketten tépték egymást.
- Ez szar! - jelentettem ki picit túl hangosan, mire a két nő rám nézett.
- Ha te jobban tudod, mutasd be! - mondja vigyorogva a szöszi. A másik csaj vörös hajú volt. Carlos megrázta a fejét, de én belibbenten a körbe és két csajjal néztem szembe.
- Igazi boksz! Nem hajtépős. kurvás! Igazi ököllel, láb nélkül! - mondom letisztázva a szabályokat.
- Melyikünkkel szeretnél kezdeni? - kérdezi a vörös. Kiroppantva az ujjaim, felnézzek először a szőkére, majd a vörösre.
- Kettő az egy ellen! - jelentem ki.
- De menőnek hiszed magad, kis kurva! Azt hiszed, mert az apuci nevelt, meg hogy eltanultál tőle néhány trükköt már mindkettőnket megvered? - nevet fel a szöszi és még köp is mellé.
- Ha tudnád, hogy egyáltalán nem az apuci nevelt, nem úgy, mint téged, aki elhordja magát az utca királynőjének és csak egy szánalmas kis ribanc, aki a nézőtérből mindenkinek meg volt már, és otthon várja a kigyúrt férje, akkor talán nem lenne ilyen nagy szád. - és itt telt be a pohár. Mindketten elindultak felém, de én kitértem jobbra. Megfordultak és a szőke rontott most nekem, akinek a vállába kapaszkodva ugrottam át és rúgtam hátra a vöröst. A szőkének hátra csavartam a kezét, még a vörös feltápászkodott. Felüvöltött, de én már barátnőjével foglalkoztam. Egy jobb horgossal őt is kiütöttem, és mikor a körülöttem lévők tapsolásba és éljenzésbe kezdtek esett le mit csináltam. Carlos rosszallóan nézet rám, majd megfogva a kezem kirángatott.
- Fuss! - mondta halkan. Összeráncoltam a szemöldököm.
- Hol van Carla és Ines? - kérdezi egy mély hang. Hátrafordulok, és ott vannak a ribancok férjei. Hát az biztos, hogy kigyúrt férfiakat választottak.
- Az előbbi csaj olyan szépen elintézte őket! - mondja az egyik néző.
- Melyik volt az a ribanc? - kérdezi a kopasz.
- Ott megy azzal a fiúval! - bassza meg. Rám néznek, én is rájuk.
- Álljatok, meg most ahol vagytok, a kurva anyátokat is! Úgy szarrá baszunk titeket, hogy belepusztultok. - és elkezdenek felénk futni.
- Futás! - kiáltja Carlos, és rohanunk az életünkért, bár szerintem simán elintézhetnénk őket. Erre a gondolatra felnevetek, majd röhögésbe török ki, ami miatt lassabban futok, de mivel Carlos rángat így futok tovább.
- Azt hiszi, viccelünk! - mondja a kopasz haverja, mikor meghallja a nevetésem. Gyorsabb tempóba kapcsolnak, én pedig kihúzva a kezem Carloséből gyorsabban kezdek el futni. Bekanyarodunk egy sarkon, és futunk, de zsákutcába kötünk ki.
- Na, most mi a szart csináljunk? - felnézek a téglafalra és nem is olyan magas.
- Most meg vagytok! - mondja a kopasz mély hangon. Összehúzott szemekkel nézek hátra, majd Carlosra.
- Tarts bakot, ígérem, felhúzlak! - mondom, mire szó nélkül megteszi. Felmászok, és csak ekkor tűnik fel a szélessége nem olyan, mint a magassága. Picit elbénázok, de nyújtom a kezem, Carlos belém kapaszkodik, és húzom, de ekkor megfogják a lábát és lerángatják. A kurva életbe. Belé rúgnak, és ekkor ugrok rájuk, míg nem figyelnek rám.
- Mi jogon bántjátok őt?! Én vertem meg azt a két ringyót, akik már basztak egész New Orleansszal. Most pedig... - a vállukhoz nyúlok, és megszorítva mindkettő összeesik.
- Ezt hol a faszomba tanultad?!?! - Carlos felkecmereg, én meg felnevetek.
- Tudod, mikor egy hónapig ki voltam ütve! - mondom a kacsintva. - Menjünk a kocsihoz, aztán Marc ajándékáért és irány haza. - mondom ásítva.
- Na, ne már, hogy nincs benned adrenalin! - mondja meglökve.
- Nincs! Kinevetem magam. - mondom gyéren elmosolyodva.
- Jól van! Akkor irány, és köszönöm, hogy visszajöttél! - mondja átkarolva.
- Attól még, hogy buzi vagy, családtagként tekintek rád! - mondom puszit nyomva arcára.
- Honnan tudod? - döbben le.
- Tippeltem. - mondom és beülök a kocsiba. Ő is beül mellém, majd elmegyünk az ajándékért.


Sziasztok, Bogyók! Ma igeen maaa! Kijön az album és péntek 13. - a van. Szerintm nem is választhattak volna jobb napot a fiúk :D A következő részt hamarabb hozom, mint Csütörtök, és ígérem már benne lesz Lou valamelyik családtagja, vagy kettő. Sietek hatalmas puszi és köszönöm!! ♥♥

1 megjegyzés: