2015. november 7., szombat

21. Mr Fucking Perfect

Úgyhogy talán, soha sem leszek túl rajtad bébi


Louis Tomlinson


- Mikor kezdünk bele abba a nyamvadt pókerbe? - kérdezem idegesen.
- Majd, ha lecsillapodsz! Mond csak mikor basztál utoljára? - kérdezi Harry a poharából kiürítve a whisky utolsó cseppjeit.
- Mikor még Rebecca az enyém volt! - morgom morcosan.
- Most is a tiéd! - mondja a szöszi nevetve.
- Nagyon vicces vagy, Horan! De képzeld, ott van az a kibaszott nagy távolság én és Ő közte! - mondom és iszok a vodkás üvegből.
- És, ha azt mondom, hogy neki is hiányzol, és beszélni akar veled? - kérdezi Liam sunyi mosollyal.
- Mit köhögtél fel? - kérdezem rámordulva. 
-  Nem vagyok papagáj, hogy ismételjem magam. Jól hallottad. - mondja és leterítve a lapjait rágyújt.
- Becca beszélni akar velem? - egyenesedek ki. 
- Igen, úgy 1 óra múlva! - mondja Niall a falra nézve.
- Hajnal 3 van! - mondom furcsán.
- Ja. Azt mondta négykor rángassunk a gép elé! - ered meg Hazza nyelve is.
- A kurva anyátokat! És hamarabb nem tudtatok volna szólni? - kérdezem idegesen.
- Mi hívtunk azonnal, csak az a ribanc vette fel. - mondja Liam kifúja a cigit. Beszippantom a nikotint, és elővéve a dobozom, én is rágyújtok.
- Elegem van már abból a rühes kurvából. Minden este szexelni akar velem! És megfenyegetett, ha egy hét múlva nem teszem magamévá, megy az apjához. - morgom.
- Akkor baszd meg, hogy lábra se bírjon állni! - mondja Niall kaján vigyorral.
- Bárcsak, de az a kurva nagy szívás, hogy fel sem áll rá! - mondom, kifújja a füstöt.
- Mi az, hogy nem áll fel rá? Már szarrá basztam volna a helyedbe! - mondja Liam.
- Azt te vagy, seggfej. De van bennem egy olyan ösztön, hogy van egy csajom. Akit szerettek, és nem akarom megcsalni! - mondom kortyolva. 
- És mi van, ha kiderül, hogy Becca már megcsalt? - kérdezi Niall.
- Nem tudom! Ha megcsalt, akkor lehet, addig baszom azt a ribancot, hogy beledöglik. - nyomom el a gyorsan elszívott dohányt, és újat gyújtok meg.  


- Hallod ne tégy semmi durva mozdulatot! Ez az én szobám! - mondja Hazza, mire rákacsintva belépek a szobába. Bezárom az ajtót, majd leülök a gép elé. Becca képe tárul elém, és ahogy visszanézem, azt veszem észre, hogy tegnap úgy 17 percen keresztül videokameráztak. Hümmögve várom, hogy zöld legyen, majd mikor megtörténik, ujjaimat kezdem el tördelni. Majd egy hang csatlakozik a zöld pöttyhöz. Én pedig csak bámulok magam elé. Miért nem teszek semmit? Miért nem fogadom el? Villan át a fejembe, majd cselekedem, és az elfogadásra kattintok. Először a fekete képernyő, majd megjelenik Ő is.
- Hé, Tomlinson! - vigyorodik el a túloldalon, de én sokkoltan nézek rá. Az egész alakját látom, ahogy a fekete - combig érő - tornagatya rásimul még izmosabb combjára, ahogy az eddigi négy kockás hasán, hat csodaszép kocka van, de nem olyan gusztustalanul izmosan. Neem. Olyan lányosan, izmosan, de nem szívesen kötekednék vele, most még annyira sem.
- Hello, Becca! - köszönök elmosolyodva.
- Rég láttalak! Bocs, hogy a múltkor úgy leléptem csak... - mondja mire hátrahőkölve fejcsóválásba kezdek.
- Itt hagytál egy kibaszott szó nélkül, és csak egy "bocs, hogy a múltkor" - t érdemlek? - kérdezem undorodva.
- Pofa be, Tomlinson! Talán elköszönhettem volna, úgy is, hogy nem alszol közbe, de mindegy. Neked volt szar? Akkor én mit mondjak? - kérdezem, mire felhorkanok.
- Csak meg ne sajnáljalak! - mondom gúnyosan nevetve.
- Nevess csak! De ha hiszed, ha nem, én még mindig szeretlek, és az első géppel utaznék vissza, de várnom kell még! - mondja, halkabban mire felkapom a fejem.
- Mire? - kérdezem szemébe nézve. Egy ideig csak nézzem a szemét - a gyönyörű szemét - majd vigyorogva válaszol.
- 6 hónap. Még ennyit kell kibírnod! Ha nem bírod ki, akkor nem tudom. Az a baj, hogy teljesen más vagyok, mit hittük... - mondja nekem pedig összeráncolt szemöldökkel, újra megismétlődik a mondat vége. Teljesen más vagyok, mint hittük...
- Miről beszélsz, Hercegnő? - kérdezem meg.
- BooBear! Szeretlek, de nem tudom, mi történik mikor sikerül ez az egész. - mondja nagyot nyelve. - Rosszabb leszek, mint te! Édes, kicsi szex szörnyem! - kuncog fel.
- Hiányzik! - kuncogok fel.
- Nekem is! És van pár, amit még kipróbálnék! - kaján mosoly telepszik arcára, nekem pedig egy széles vigyor.
- Én is szeretlek! - mondom, ekkor viszont egy férfihang szólal meg.
- Húgi, aludj! Holnap nagyapa a végsőkig megy! - Becca biccent, majd rám nézz.
- Jó éjt, Boo Bear! - köszön el.
- Jó éjt, Hercegnőm! - és egy buzis mozdulattal puszit küldök neki. A kapcsolat megszűnik, én pedig hátradőlök. Szeret, én is őt. És mi az a 6 hónap? Szinte semmiség. Lejjebb nézek, és azt veszem észre, állok, mint a cövek. Hogy fogom kibírni 6 hónapig, De itt van az a ringyó is. És csak egy hetem van. Muszáj megtennem, nem hagyhatom, hogy Anglia vesszen. Semmi áron. Szeretem Rebeccát, de hat hónap sok. És nekem csak egy hetem van. Most kell megtennem. Felállok - a másik értelemben is - és kimegyek az ajtón.
- Mi az? Csak nem meztelenül volt? - kérdezi Harry egy mogyorót bekapva.
- Mennem kell. Srácok köszönöm szépen! - mondom, majd pacsizva mind a hárommal, kisietek és beülök a kocsiba. Egyenesen az állházhoz megyek - amit muszáj volt vennem, mert az a ringyó mindenképp hozzám akart költözni -  és mikor odaérek, kipattanok, és szinte atomrobbanásként rontok be a lakásba. Felszaladok a lépcsőn, és ott találom őt. Lehunyom a szemem, újra elképzelem Beccát, majd a szemem kinyílik, és perverz vigyor terül szét arcomon.
- Lou? - kérdezi vékony hangján.
- Baszni akartál velem? Megkapod, ribanc! - mondom, és az ágyra ugorva megcsókolom.
- Louis mi a fenét... - abba marad a kérdése, mikor durván markolok fenekébe. Lehúzom kezeimmel a tangáját, és magamról is lerántom a bokszert és durván hatolok be. Hangos sikítás, lába körém fonódik. Nem szűk, túl nagy. Milyen faszok voltak ebbe a csajba? Négereké vagy Liamé? Leszarom. Csípőmet mozgatom, kezei ahelyett, hogy a hajamat vagy a hátamat markolásznák, a lepedőt szorongatja, amitől hiányérzetem támad. Túl gyorsan végzek a csajjal, kidőlve mellé, rágyújtok egy cigire.
- Kurva jó vagy az ágyban. - jelenti ki lihegve.
- Tudom! - mondom a cigivel a számba, majd felkelek, felhúzom a nadrágom és lemegyek a konyhába a kulcsaimért. Életem legborzalmasabb szexén vagyok túl, de legalább Anglia megmarad. Beülök a kocsiba és meg sem állok a tengerpartig. Mire odaérek, a nap épp felkel, így kiszállva cigivel a számba, leülök a homokba, elterülök lehunyom a szemem és megint elképzelem Beccát. Sose leszek már túl ezen a lányon. és van egy olyan érzésem, ő se fog egy hamar lemondani rólam.


Sziasztok, Bogyók! A várva várt Louisos rész! Oké bevallom lehet kicsit rövidke lett, és nem olyan izgalmas, de sietek a következővel :) Befogtam, pusszancs ♥♥

5 megjegyzés:

  1. Nagooooon de nagyoooon jó!
    Folytatást! (:

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. méghogy nem izgalmas -.- gőzöm sincs, hogy szerinted mi az izgis rész, de ez nagyoooom az ....amúgy most haragszom Louira :s mégis, hogy tehetett ilyet??? hogy?? fúúúúúj...óóó, de kiherélném :DDD
    siess a köviveeeel

    VálaszTörlés