2015. november 1., vasárnap

19. The worst and the best moments (18+++)

Egy rossz lépés és az enyém vagy




- Rendben! Kezd el! - visszavezetem magam a gyermekkorom, sőt egész életem legmegalázóbb napjára.

14 éves vagyok, és ma van Július 29. - e, azaz apám szülinapja. A szobámból sétálok ki egyesen a fa korláthoz. Fekete bakancs, derék rövidnadrág és atléta van rajtam. A konyha felől lihegéseket, nyögéseket hallok. Ajkamba durván harapok bele, majd elengedve lesétálok. Ahogy gondoltam apám a pulton szexszel anyámmal. A nő rám nézz, élesebbet sikít, majd gonoszan felnevet. Apám gyorsabb tempóra kapcsol - eközben elveszek egy szelet kenyeret és megkenve enni kezdem - majd mikor felhörög egy állatiasat, kihúzódik anyámból és rám vicsorog.
- Fél órát kapsz! Ha késsel, kapsz! - majd felhúzva alsónadrágját, elsétál. A nő 25 percig próbálja összeszedni magát, de 5 perc múlva vergődik le a pultról és hátát mutatva a nekem tör fel két tojást.
- Undorodom tőled! - szembe fordul velem és tetettet sértődéssel hátra dobja szőke haját.
- Örülnöd kéne, hogy egy érett női testet szemlélhetsz meg! - szem forgatva hagyom ott és indulok fel a lépcsőn. Leveszem az atlétám és az egyik lépcső fokra ejtem, amire anyám kuncogva reagál. A nadrágomat kigombolom, és mire felérek, már csak ki kell lépnem belőle. Bakancsomat az ajtó előtt veszem le és a kilincsre rakom kezem. Mély sóhajt kieresztve tüdőmből benyitok, de meg is torpanok.
- Meglepődtél, mi? - kérdezi apám megigazítva öltönyét. - Leülsz az ágyra! Ha hívlak felveszed, és teszed, amit kérek, mert ha nem nagyobb büntetésben lesz részed, mint eddig! Megértetted? - kérdezi, mire biccentek. Elvigyorodik, majd puszit nyom homlokomra. Leülök és a gépre meredek. Skype. Mit akar? Mindegy! Muszáj, megcsinálom, ha igaz, amit most mondott - s tudom, hogy igazat mond - akkor teljesítenem kell, bármire is kér. Kiadja a piros és zöld kagylót. Videó hívás. A pirosra kéne, de nem merek. A büntetések leperegnek az emlékezetembe, ahogy az ágyhoz kötözz, láncol, majd megbasz, durván kegyetlenül, majd levisz a pincébe, ott hagy napokra. Szomjan, éhen. Vagy a hátára dobva, levisz kikötözz. Állva kúr meg. A hátam fáj a faltól, a derekamtól lefelé le vagyok bénulva. És senki nem ment meg már. Nincs senki, aki hallaná a sikolyaim, a kiáltásaim a néma segítség kérésem. Ujjaimmal a zöld kagylóra kattintok, majd bejön apám és pár ismeretlen férfi arcképe. Mondjátok, hogy nem!
- Hello, Rebecca! - köszön apám, mire hátrébb megyek és biccentve üdvözlöm őket.
- Ez egy kamasz, George! - mondja egy mélyebb hang.
- Üljetek le és készítsétek elő a szerszámotokat, Thomas! - mondja apám vigyorogva. - Becca te meg kényeztesd magad! - szól rám apám élesen. Nem! Kizárt! - Rebecca... - kezd bele apám.
- Semmit nem ér ez a kölyök George! - mondja apám pedig tovább szuggerál. Meg kell tennem. Látom a szemében, mit szeretne velem csinálni, ha nem teljesítem. Felállok, leveszem a bugyim és a melltartóm is, majd vissza helyezkedek és nyitott lábakkal rakom egyik ujjam csiklómhoz. Másik kezemmel mellembe markolok, ujjamat pedig nem egyszer simítom végig csiklómon, majd magamba dugom. A videóban páran felnyögnek, apám pedig szélesen vigyorog.
- Hajrá, ribanc! - mondja az egyik. Én pedig összeszorítva a szemem, folytatom tovább a maszturbálást. Tartsd vissza a sírást, gondolj a helyes fiúkra, gondolj valaki másra. Az ujjam mellé még egyet engedek, majd még egyet, gyorsabban csinálom. Ujjaim ki - be járnak, lihegésem hangosodik, pár nyögést is kieresztek magamból. Pár perc múlva megérzem a hasamba a bizsergést, így még gyorsabban csinálom és megtörténik. Az orgazmus szét terjed a testemen, és elterülve az ágyon, kihúzva ujjaim, lihegésemet próbálom azonnal szabályozni. Amint ez megtörténik, felülök. Apám szélesen vigyorog még mindig, de már a bokszere rég nincs a csípőjén. Undorító, ahogy az a többi férfi is.
- Köszönöm, Rebecca! - és ezzel kinyomja. Összehúzom magam és kiszakad belőlem a sírás. A szemeimet összeszorítom, és eltévedek a fejemben lévő hangokban.
- Rebecca! Gyere csak egy picit! - anyám kiállt fel, és ekkor kinyitom a szemem. Nem! Üvölti bentről egy hang. Soha többé nem fogom azt csinálni, amit ők mondanak. Nincs többé az a engedelmeskedő, hülye csitri. Új Rebecca Colt van, még pedig az, aki kinyírja a betörőket.. Elvigyorodom felveszem a hosszú fekete nadrágom, a melltartóm és a bakancsomat is a lábamra húzom, majd leszaladok.
- Na milyen volt? - kérdezi, én pedig vigyorogva fogom a kezembe a kést.....


- Elég, Rebecca! - ránt ki Victor az emlékből.
- Na..? - kérdezem, mire elém tart egy tükröt. A szemem sötét barna.
- Rebecca, amit elmondtál...az igaz? - kérdezi, mire elhúzva a számat biccentek. - De miért nem szóltál a rendőrségnek vagy valami? - kérdezi, mire megrázom a fejem.
- Nem volt szabad! Ha valakinek szólni mertem, akkor levitt a pincébe. - mondom és könnyeimet törölgettem.
- Semmi baj! Most már biztonságban vagy! - mondja elmosolyodva, de ez olyan mű, mint a gyors kaja egészsége.
- Ne sajnálj, kérlek! Túléltem itt vagyok! - mondom elnyomva egy ásítást.
- Menj, feküdj le egy picit! Képes az összes energiádat leszívni. - nevet fel, és segít felállítani. Kicsit imbolyogva hagyom ott, és indulok fel a szobámba. Amint felérek leülök, de a gépet veszem a kezembe. A Skypera kattintok és várom, hogy fent legyen az a 3 idióta. Amint zöld volt a Liam mellett a kis pöcök, rögtön hívott is.
- Rebecca! - kiáltotta mosolyogva.
- Liam! Istenem, de hiányoztok! - sóhajtok fel őszintén.
- Te is nekünk! - kényszer mosolyt varázsol arcára.
- Liam, baj van? - kérdezem, mire megrázza a fejét.
- Nincs! Lou először ideges volt, aztán szétvert egy egész szobát, aztán felfogta a dolgot. - mondja nevetve. Louis...
- Liam én most megyek, mert fáradt vagyok. Majd még később beszélünk.. - mondom és le is csukom a laptop tetejét. Lefekszem, betakarózik, és lehunyom a szeme. Hiányzik. Eddig próbáltam nem rá gondolni, de most van pár szabad percem, mikor ismét rágondolhatok. És nem fogok sírni. Nem! Vagyok annyira erős.... Feleslegesen győzködtem magam, az ajkaimon éreztem a sós könnyeimet. Ezután magával ragadott a sötétség....



- Hercegnőm! Ébresztőő! - szememet szét nyitom és elmosolyodom. Louis reggelit hozott nekem.
- Utállak! - mondom álmosan felülve és hatalmasat ásítva. Amint befejezzem, rögtön rácuppan ajkaimra, míg ölembe teszi a tálcát, majd lehuppan mellém.
- Ezt miért kapom? - kérdezem elvéve egy epret és bekapom.
- Mert szeretlek? - kérdezi nevetve.
- Idióta! - nevettek fel és most az Ő szájába adok egy epret. A következő epret végig simítom az alsó ajkamon, és belenézve Lou szemeibe kapom be. Nyel egyet, majd ő is megcsinálja azt, amit én.
- Nekem szexisebb lett! - mondom nevetve.
- Kapd be, Rebecca! - nevet fel Ő is.
- Most azonnal? - kérdezem nyelvemmel csettintve. 
- Akár... - gondolkozik el. A tálcát a kis asztalra teszem, de nem vagyok túl gyors, mire vissza fordulok, ő már felpattant és a másik oldalról már fel is kapott és beráncigált a zuhany alá. Megnyitotta, majd lerángatta rólam a pólóját, és a nyakamnak esett, miközben mellembe durván mart bele. Hangos sikoly hagyta el ajkaim, majd apró kezeim a hátára tapadtak és miközben ő durván belém hatolt alulról, végig húztam körmeim hátán. Hozzászoktam már a durva szexhez, és azon kívül, hogy Ő is imádta, nekem is a kedvenceim közé tartozott. Beleharapott a nyakamba, miközben egy erősebbet lökött rajtam. Kezeim újra és újra hátán szántottak végig, majd lábaimat csípőjéről egyenesen a nyakába tolta, hogy jobban belém hatolhasson.
- Kapd be, Tomlinson! - mondom nevetve, mire megcsókol és tovább lökdös. Majd kihúzza magát belőlem és a csempére élvezz, ami eltűnik a lefolyón.
- Ezért engem eljuttathatnál a csúcsra! - mondom újra csípőjére téve a lábam. Vizesen visszarángat a szobába, ledob az ágyra, nekem pedig már rutinosan vándorolnak a lepedőbe ujjaim. És ahogy éreztem két ujját azonnal belém vezette. Felsikoltottam, de hamar szembesültem azzal a ténnyel, hogy ez még nem is a kezdet. A két ujjához csatlakozott mind az öt, így hamar kitágultam, aztán orrát is megérzem csiklómnál, nyelvét pedig magamban érzem meg. Istenem! Hangos sikoltások töltik be a szoba mind a négy sarkát, a lakás minden helységét. Másik kezével combjaimon simít végig és egy ponton belemarkol, majd tovább kalandozva a popsim a következő megálló. A tűz, amit a nyelvén és ujjain keresztül lövell belém, de a másik kezével még is oly gyengéd... Amire minden lány vágyik, ha nem is. Én biztos. Lábamat felhúzom, még nagyobb terpeszt teszek így Ő is jobban elfér, én pedig többet kaphatok ostorszerű nyelvéből. Felszabadítom kezeim és hajába túrva beljebb nyomom fejét, ő pedig jobban hatolt belém. Istenem! A hasam úgy remeg, mint ha földrengés lenne benne - a legerősebb - de Lou nem lassít, sőt gyorsít. A nyílásomnál Lou egyre többet cuppog, én pedig egy idő után úgy érzem magam, mintha egy bomba, aminek csak pár másodpercei vannak hátra. Majd a hasam nagyobb remegésbe vált, végül szétárad ereimben, a fejem hátra csuklik, belőlem, pedig egy éles sikoltás szakad fel, amivel a kielégítésem csúcspontját jelzem. Lihegés szakad ki belőlem, de Lou hiánya feltűnik. Felemelkedem óvatosan, hátamat az ágy támaszának döntöm és szemeimet lehunyom. Úgy látszik kevés pihenőt kaptam, mert Lou simít végig karomon. Kinyitom szemeim, mire kisfiús mosollyal felém tart egy pohár vizet. Biccentve megköszönöm és le is húzom, az asztalra rakom, addig Lou már újra felém mászik.
- Kielégíthetetlen vagy! - nevetek fel megcsókolva.
- De csak ha rólad van szó! - kacsint rám.
- Ezt már hallottam. - gondolkozok el, de a levegő is kimegy belőlem, amikor egy teljesen új helyen érzem meg ujját. Kitágult szemekkel nézem, míg rajta kaján mosoly jelenik meg. Először nagyon óvatosan csinálja - lassan - míg úgy érzi meg nem szoktam. Óvatosan dugja fel második ujját is. Óvatosan kezdi ujjait mozgatni bennem, ami azon kívül, hogy kurvára fáj, furcsa, de kellemes. Egy nyögés szakad fel belőlem, mire vigyorogva nézz rám. Kihúzza ujjait, hasra fektet, miközben belső combjaimat simogatja, a nyakamon több foltot hagy, tudatva, hogy csak Mr Tomlinson vehet kezelésbe...mindenhol. Majd ujjai érintése megszűnik és újra ott kezdem érezni, de most a farkát. Óvatosan, lassan hatol belém, és amikor két érzés keveredik benned, ami a fájdalom és a megtestesült öröm, és nem tudod, mit csinálj... majd elkezd mozogni bennem. És azt hiszem, életem legjobb szexén fogok túlesni, miközben minden erőmmel azon vagyok, hogy leterítsem a szörnyet.

Sziasztok, Bogyók! Szóval így suli előtt egy nappal - még írni is borzalmas - meghoztam a 19. részt, ami remélem tetszett! Kommentálni ér, nem harapok :3 Jövőhét péntek, addig is puszi ♥♥

3 megjegyzés:

  1. jövő hét péntek????? ajjjjj -.- addig nehéz lesz kibírni :c
    őszintén nagyon sajnálom Rebeccát, viszont legyen már Louis :DDDD olyan jó kis pikáns részecske :PPPP okéj befejeztem XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még két rész, és megpróbálom hamarabb hozni vagy többször hozni, mint heti egy majd elválik :3

      Törlés
  2. Alig várom a pénteket!
    Imádom a blogod :D
    Folytasd!!

    VálaszTörlés